נתניהו דחף לסגר כדי לברוח מאשמה? "הציבור החרדי הפנים את סכנת הקורונה"

לאחר שרינה מצליח גידפה ושיספה את הציבור החרדי בערוץ 12 והאשימה אותו באחריות להתפשטות מגיפת הקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעת גינוי לגל ההסתה ברשת כנגד הציבור החרדי שהפך בימים האחרונים לשק חבטות

לאחר שרינה מצליח גידפה ושיספה את הציבור החרדי בערוץ 12 והאשימה אותו באחריות להתפשטות מגיפת הקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוציא הודעת גינוי לגל ההסתה ברשת כנגד הציבור החרדי שהפך בימים האחרונים לשק חבטות. "אני מגנה בתוקף את ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, שהפנים את הסכנה ואת הוראות משרד הבריאות", אמר נתניהו.

"מגפת הקורונה לא מבדילה בין חרדים לחילונים, בין ערבים ליהודים. גם אנחנו לא. המלחמה הזאת היא של כולנו. יחד ננצח אותה. אני מחזק אתכם." הוסיף נתניהו.

בהקשר לכך, העיתונאי יעקב ריבלין כתב היום בטוויטר: "גורם חרדי בכיר מאוד המשתתף בדיונים הפנימיים ביותר אומר לי כעת, "יעקב צדקת, נתניהו דוחף לסגר כללי על המגזר החרדי כדי להטיל עלינו את האחריות ולברוח מאשמה".

שר הפנים אריה דרעי התייחס למצב בבני ברק והוסיף: "ביוזמה של הרמטכ"ל אביב כוכבי, נקבע שיינתן סיוע אזרחי בכל מה שיידרש תחת ההנחיות של רוני נומה שאף עדכן אותי שיוציאו הנחיה לספקים כדי שיוכלו להיכנס. לא יעלה על הדעת שנשאיר אנשים עם ילדים שאין להם מה לאכול בגלל הקורונה".

יו"ר שס פירט לנוכחים את שיטת העובדה ואמר "ביחס להוצאת החולים מבני ברק למקומות שונים, לצערי היה טירוף מבחינה בירוקרטית, עיכבו אותנו לפני שהעבירו לנו את השמות של האנשים המבודדים. שנית הסתבר שכל חולה צריך אישור של הקופה שלו וכו'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *