נתניהו הביע חשש: גנץ ישתה לי 5 מנדטים

בישיבה סגורה, ראש הממשלה הביע לראשונה חשש מזליגה של קולות מהליכוד למפלגת חוסן לישראל. "זה יכול להיות קריטי להרכבת הממשלה. אבוי אם נגיע לשם"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הביע לראשונה חשש מזליגת קולות של כחמישה מנדטים מהליכוד למפלגתו של בני גנץ "חוסן לישראל". בחדשות הערב בכאן 11 פורסם היום (שלישי) תיעוד מישיבה סגורה של ראש הממשלה עם חברי ועדת החוקה של הליכוד, שבה הוא אמר להם ביחס לזליגת הקולות: "אבוי אם נגיע לשם".

"יכול להביא למצב היפותטי שאנחנו לא רוצים לפרט אותו. זה יכול להיות קריטי להרכבת הממשלה, כרגע זה מה שמעניין אותי, לא מעניין אותי שום דבר אחר", נשמע נתניהו אומר בתיעוד.
הירשמו לפוליטי-כאן, ערוץ הטלגרם של כאן חדשות לבחירות – כל העדכונים והפרשנויות

טרם צאתו לברזיל לפני כשבועיים תקף ראש הממשלה חזיתית ובחריפות את בני גנץ, שהצטרף באותו היום רשמית למערכת הפוליטית. בהתייחס לסיכוייו של גנץ בבחירות אמר נתניהו: "לא רוצה להפריע לשמאל לחלק את הקולות שלו".

לפני כמה ימים תקף גם השר יואב גלנט, שעבר לאחרונה ממפלגת כולנו לליכוד, את הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ: ״הוא שותק והוא יודע למה הוא שותק, גם אלפי קצינים וחיילים שהיו תחת פיקודנו יודעים למה הוא שותק". באירוע "שבתרבות" בנס ציונה, הוסיף גלנט כי "גנץ הוא מועמד של השמאל, זה ברור לכל בר דעת". עוד אמר האלוף במיל' כי החיבור בין גנץ למשה יעלון הוא "בין אחד שאין לו דעה לאחד שאין לו מנדטים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *