נתניהו החליט: דוחים את התקציב ומונעים בחירות

המאמץ למנוע בחירות נראה כאילו הצליח, נתניהו התייחס הבוקר לנושא והודיע שקיבל את הצעת מפלגת דרך ארץ שתאפשר את דחיית התקציב בשלושה חודשים נוספים

אחרי הויכוחים הרבים בין כחול לבן למפלגת הליכוד, שטרם הגיעו לסיומן, אך הצליחו לגבש החלטה שתמנע מהממשלה להתפרק אוטומטית, ותאריך את האפשרות להעביר תקציב במאה ימים נוספים, נאם הבוקר ראש הממשלה בועידת השלטון המקומי על העניין.

ראש הממשלה נתניהו בועידת השלטון המקומי "הממשלה הקודמת הייתה יותר רזה ויעילה. קיבלנו החלטות נכונות וקיבלנו אותם בזמן וזה עזר לנו להתגבר על הגל הראשון של הקורונה. גם בממשלה הזאת, שהיא יותר מורכבת, קיבלנו החלטות חשובות. אתמול כבר 90% מהאזרחים קיבלו את המענק לכל אזרח. הארכנו את תקופת הזכאות לקבלת דמי אבטלה, את החל״ת, הבאנו תוכנית מקיפה מענקים לעסקים ועצמאיים, אתמול פתחנו את עולם התרבות. אנחנו מקבלים את ההחלטות האלה. יש עוד 8 וחצי מיליארד שקל עכשיו שאמורים להגיע לאזרחי ישראל למטרות רבות".

נתניהו הוסיף "אלה דברים חשובים שאנחנו צריכים להמשיך אותם. לכן מלבד הביטחון אני עוסק כל הזמן בשתי משימות ענקיות: שמירה על הבריאות, החיים, ולצד זה פתיחת הכלכלה. לצורך זה צריך לייצב את הממשלה כדי שהיא תוכל לפעול במהירות. לכן כשפנה אליי אתמול ח״כ האוזר מטעם סיעת ״דרך ארץ״ וביקש לתת עוד הזדמנות לנסות להגיע לייצוב המערכת הפוליטית כדי שנוכל להמשיך להילחם בקורונה, אמרתי שאני מוכן. אני חושב שצריך לעשות כל מאמץ להימנע מבחירות, לייצב את הממשלה, להילחם נגד הקורונה מבחינה בריאותית ולהילחם למען פתיחת הכלכלה וזה מה שאנחנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *