נתניהו הטריף את הליכודניקים: "הקהילה האתיופית חוזרת הביתה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח לפני זמן קצר את קמפיין הליכוד בבנייני האומה שבירושלים, בפעם השלישית בשנה האחרונה, גיחך על גנץ, קרא להרים פלאפונים, והביא את הבלוגר הסעודי

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח לפני זמן קצר את קמפיין הליכוד בבנייני האומה שבירושלים, בפעם השלישית בשנה האחרונה. נתניהו הציג סרטון של גנץ ואמר: פעם זה היה 'אנחנו או הם' היום זה 'אנחנו או אההההה'. בכל דבר כחול לבן אומרים כן ולא, לא וכן". נתניהו הציג את הח"כ החדש שערק מכחול לבן ואמר: "ערב טוב לחבר חדש ישן גדי יברקן. הקהילה האתיופית כולה חוזרת הביתה".

הצטרפו אלי בשידור חי מירושלים! אם יוצאים – מנצחים.

הצטרפו אלי בשידור חי מירושלים! אם יוצאים – מנצחים.

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום שלישי, 21 בינואר 2020

נתניהו ניסה להלהיב את המשתתפים וקרא להם :"תרימו את הפלאפונים ותצלמו, שכולם ידעו. הכי חשוב זה שהבאנו את ישראל לעשור הטוב ביותר".

נתניהו פתח את נאומו ואמר "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות". ראש הממשלה הוסיף ואמר "הבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות מדינת ישראל".

ראש הממשלה תקף בנאום הפתיחה ואמר "כחול לבן הם שמאל וזאת לא בושה. תהיו אתם ותפסיקו להסתתר. אנחנו בשונה מהם נחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח, ללא דיחוי ובלי שום ווטו של אחמד טיבי".

נתניהו המשיך להבטיח "נחיל את החוק הישראלי על כל ההתיישבות כולה, הכל כלול, בלי יוצא מן הכלל. בני גנץ אמר היום שהוא סוף סוף תומך ביוזמה שלי להחלת ריבונות בבקעת הירדן. שמחתי על כך אבל עברו כמה שעות והוא הספיק לחזור בו. כנראה קיבל טלפון מטיבי או גרמן. כשלפיד ביקר בבקעה הוא אמר שהוא לא שולל פינוי יישובים בבקעת הירדן".

נתניהו אמר עוד בכנס הליכוד: ‏"השטח הליכודי מתעורר ובוער. הפעם לא נישאר בבית, הבית נעבור בית בית. הליכודניקים ינהרו לקלפיות".

במהלך נאומו נתניהו גם הציג את הבלוגר הסעודי מוחמד סעיד ששיגר ברכה לראש הממשלה מסעודיה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *