נתניהו הציע למנות את בנט לשר – בנט סירב

ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב (שני) עם יו"ר הימין החדש נפתלי בנט והציע לו מינוי מיידי כשר בממשלה וחבר הקבינט. בנט שלא קיבל את תיק הביטחון סירב והבטיח לעזור להקים ממשלת אחדות

ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב (שני) עם יו"ר הימין החדש נפתלי בנט והציע לו מינוי מיידי כשר בממשלה וחבר הקבינט. בנט סירב להצעה וזאת לאחר שנתניהו לא הציע לו את תיק הביטחון.
עם זאת, בנט הדגיש בפני נתניהו מחויבותו המלאה לגוש הימין, והציע את סיועו בכל דרך להקמת ממשלת אחדות של נתניהו וגנץ.

בצהרים כינס נתניהו את ראשי מפלגות "בלוק הימין" בכנסת. בתום הפגישה פרסם נתניהו הודעה שבה האשים את גנץ: "אחרי הפגישה שלי עם גנץ סיכמנו על הודעה משותפת. הוציאו הודעה, הוציאו תמונה. חצי שעה אחר כך התחילו בכחול לבן לתדרך נגדנו בתקשורת. אנחנו הסכמנו לוויתורים רבים. ביקשתי לשמוע תשובות מגנץ ולא שמעתי תשובה לאף שאלה. צוות המשא ומתן שלנו מנסה כבר יומיים להיפגש עם צוות המשא ומתן של כחול לבן אבל הם דוחים אותם מיום ליום – ועד עכשיו לא נקבעה פגישה".

מ"בלוק הימין" נמסר בתום הפגישה: "לאור האתגרים הביטחוניים והלאומיים, ראשי סיעות המחנה הלאומי פונים ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי מתווה הנשיא ולהימנע מבחירות מיותרות. כל ראשי הסיעות הבהירו שלא יצטרפו לממשלת מיעוט. ראשי הסיעות חוזרים על התחייבותם שלא להיכנס לאף ממשלה שלא במשותף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *