נתניהו: זהות פורשת – פייגלין שר בממשלתי

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום הצהרה משותפת עם יו״ר זהות משה פייגלין שמפלגתו פרשה וכעת תומכת בליכוד. נתניהו פירט על ההסכם בין המפלגות ואמר אנחנו יוצאים היום לדרך משותפת כדי לקדם יחד ערכים של חירות אישית וכלכלה חופשית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום הצהרה משותפת עם יו״ר זהות משה פייגלין שמפלגתו פרשה וכעת תומכת בליכוד. נתניהו פירט על ההסכם בין המפלגות ואמר אנחנו יוצאים היום לדרך משותפת כדי לקדם יחד ערכים של חירות אישית וכלכלה חופשית.

נתניהו המשיך "משה, זה לא סוד שהיחסים שלנו ידעו עליות ומורדות, בעיקר מורדות. כשפגשתי אותך לפני כמה ימים והתחלנו לשוחח הרגשתי שזו הפעם הראשונה ששוחחנו באמת. שיחות מעמיקות, ארוכות ואני אומר לכם מאוד מעניינות, ואתה אמרת לי, "תגיד למה זה לקח לנו 25 שנים לקיים שיחות כאלה?" טוב, יש לפעמים מקרים כאלה".

ראש הממשלה אמר "גילינו דבר פשוט שידענו אותו אבל לא בעוצמה שהתגלתה, ששנינו דוגלים באותן פעולות למען כלכלה חופשית, הורדת מסים, עידוד תחרות, שנינו תומכים בחירויות הפרט, בהורדת הרגולציה, אתם יודעים כמה אני עובד קשה בעניין הזה כראש ועדת השרים לענייני רגולציה, בשחרור ההתערבות הממשלתית שפוגעת באזחרים ובעלי עסקים ובייחוד בעסקים הקטנים".

נתניהו אמר כי "שנינו מסכימים על שורת פעולות שנדרשות להורדת יוקר המחייה, שנינו מודעים למצוקת העולים ואנחנו מחוייבים לפתור אותה, ויש עוד דבר אחד חשוב מאוד שאנחנו שמנו לב, אנחנו עדים למקרים קשים ביותר של עשרות אלפים חולים שזקוקים לתרופת הקנאביס ומגיע להם לקבל את תרופת הקנאביס ואינם משיגים אותה. זה לא מתקבל על הדעת. המצוקה שלהם מחייבת אותנו לפתור את הבעיה והחלטנו יחד לפתור אותה, ולכן נביא לאישור הכנסת חקיקה של ליגליזציה לקנאביס רפואי כדי להקל על החולים ולמנוע מהם רגולציה מיותרת. שורש ההצעה שמשה הביא בפני ואימצתי אותה בהסכמה מוחלטת זה לפתוח את השוק לייבוא. כשהשוק לא פתוח לייבוא, ואנחנו מדברים על ייבוא מבוקר על ידי הרשויות הרלוונטיות, אבל כשהשוק אינו פתוח לייבוא הוא בעצם נתון לחסדיו של קרטל, וכשיש קרטל תמיד יש חוסרים ויש מחירים גבוהים ויש גם שירות לא טוב ומוצרים פגומים. לכן אנחנו רוצים ליצור תחרות על מנת לתת את השירות לאנשים שזקוקים לשירות הזה, לפעמים ממש זקוקים לו כדי לחיות. הסכמתי יחד עם משה שהנושא הזה יכנס להסכמים הקואליציוניים של הממשלה הבאה שנקים בעזרת השם".

ראש הממשלה הוסיף "משה, ציבור גדול וחשוב שתומך בדרך של זהות, ההחלטה שלך היום מבטיחה שהקול החשוב הזה של תומכי זהות לא ירד לטימיון. הקול החשוב של זהות יבוא לידי ביטוי בממשלה כדי שנוכל לקדם את הערכים הללו מתוך הממשלה".

לסיום אמר נתניהו "אני רואה אותך שר בממשלה, אני רואה אותך שותף נאמן לדרך ולחזון, אני לא אומר את זה רק מן השפה אל החוץ ואילו אינן מילים בעלמא. אני באמת מתכוון לזה, ואני חושב שאנחנו נוכל לעבוד יחד בצורה יוצאת מן הכלל כדי להציב את היעדים האלה ולהשיג את היעדים האלה, ולכן זו תוספת כוח חשובה מאוד למאבק שאני מוביל זה עשרות שנים, אני חושב שזה דבר חשוב מאוד למדינת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *