נתניהו בישר הערב: כל משפחה תקבל 3,000 שקל

לפי התכנית שמקודמת בסכום כולל של 6 מיליארד ש"ח – משפחה עם ילד אחד צפויה לקבל מענק חד פעמי של כ-2,000 ש"ח, משפחה עם שני ילדים 2,500 ש"ח ומשפחה עם שלושה – 3,000 ש"ח

משרד ראה"מ מקדם חלוקת כספים לכל האזרחים:  על פי התכנית, כל אזרח יקבל מענק של מאות שקלים לחשבון.  בשעה 20:45 רה״מ בנימין נתניהו ימסור הצהרה חשובה עבור אזרחי ישראל. ההצהרה תשודר בכל אמצעי התקשורת הישראלים. בני גנץ  התנגד לתכנית ולא יגיע למסיבת העיתונאים.

שידור חי

לפי התכנית שמקודמת בסכום כולל של 6 מיליארד ש"ח – משפחה עם ילד אחד צפויה לקבל מענק חד פעמי של כ-2,000 ש"ח, משפחה עם שני ילדים 2,500 ש"ח ומשפחה עם שלושה – 3,000 ש"ח. רווקים יקבלו סכום של 750 ש"ח.

תגובת כחול לבן לתוכנית המענקים:״כל חיזוק כלכלי לאזרחי ישראל מבורך, אך צריך לעגן זאת בתכנית אחראית וארוכת טווח שתבטיח שגם בשנה הבאה פרנסתם וחוסנם ישמר.
באשר למענקים – כחול לבן תומכת בהזרמת כסף ישירות לאזרחים, אך יש לעשות זאת בדגש על מי שפרנסתו נפגעה- מובטלים ומשפחות שזקוקות לכך. נדון בכך בהמשך בממשלה."

ראש הממשלה ושר האוצר נערכים לפי שעה להציג את התוכנית עוד הערב ופרטיה סוכמו הערב בישיבה: בצמרת משרד האוצר הביעו התנגדות גורפת למהלך והסבירו שהוא לא יעיל מכיוון שהמענק יינתן גם לאזרחים עובדים וגם לבעלי שכר גבוה אלא שפרופסור אבי שמחון, הכלכלן שמייעץ לראש הממשלה ושנכח בעצמו בישיבה, דווקא הביע תמיכה בתוכנית.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *