נתניהו יתערב – שקד תוצב במקום הראשון

לאחר שאורלי לוי הצטרפה למפלגת העבודה עולים וצפים הקריאות לאיחוד בתוך הימין. ראש הממשלה, בנימין נתניהו,מתכוון להיכנס לעובי הקורה ולהביא לאיחוד גדול בימין במטרה שלא יביאו לאיבוד קולות. בציונות הדתית תומכים באיילת שקד שמביאה 12 מנדטים

לאחר שאורלי לוי הצטרפה למפלגת העבודה עולים וצפים הקריאות לאיחוד בתוך הימין. ראש הממשלה, בנימין נתניהו,מתכוון להיכנס לעובי הקורה ולהביא לאיחוד גדול בימין במטרה שלא יביאו לאיבוד קולות.

בכירים בליכוד אומרים לוינט שנתניהו מתכוון להיכנס לתמונה באופן אינטנסיבי יותר בעוד כמה ימים ולוודא שהחיבור אכן יצא אל הפועל. על פי הכוונה היא לשלב את בנט ופייגלין במפלגה המאוחדת בראשות שקד שעל פי הסקרים זוכה ל-12 מנדטים לעומת 9 שמביא פרץ.

רבים בציונות הדתית תומכים בהצבתה של שקד במקום הראשון ועל פי הערכות ביממה האחרונה ייתכן שהרב פרץ יוותר לטובתה בסופו של דבר על המקום הראשון.

במקביל, נתניהו מפעיל את כל כובד משקלו על הקול הרוסי. בליכוד הקימו מטה רחב שבו לוקחים חלק פעילים שבעברם היו בישראל ביתנו, כמו למשל חבר הכנסת לשעבר רוברט אילטוב, שהיה ממקורבי ליברמן.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זכרון מנחם

    בס"ד
    השכונה גולבנציץ בעיר בית שמש נבנה על שטח ביה"ק לדאבון לב כל יהודי יר"ש, גם לאחר מחאת גדולי הרבנים שליט"א שהמקום ביה"ק והגורמים לא שמו לב לזה והמשיכו בבניינם במקום הנ"ל.

    וכעת המדובר בענין רכישת דירות ודיור במקום הנ"ל ויש בזה משום סיוע ואישור למהרסים כי אכן חוטא ונשכר וה"ה חילול ד' נורא. אשר בין החרדים נתקרר הדבר ואין שמים לב לבזיון וחילול ביה"ק מקדושים אשר מדורות הקודמים רח"ל, אוי לנו שכך עלתה בימינו!!

    מאוד צריך ליזהר מהמכשול היוצא ברכישת דירות ודיור במקום הנ"ל כי בזה מראים דרך לפושעים לא לחוש לצעקת היראים, בספר כל בו סי' קי"ד האריך בענין קבורת המת וזהירות בכבוד הקברים אשר מלבד הקושי והכאב אשר הוא לנפשות הקד' שוכני עפר עוד יש בבזיון המת ובכבוד הקבר פגיעה באמונת התחי' וחיזוק האמונה, ובמהר"ל בס' תפא"י פ"ד כתב כי רמ"ח אברי האדם אינם טבעיים אלא ע"י אבריו נברא בצלם אלקים עיי"ש.

    ובאמת מצד הדין אסור ליהנות ממקום קברים וכבר פסק בזה הגאון בעל מנחת יצחק בספרו ח"ט סי' קכ"א לאסור לדור במקום שהרסו הקברים אבל צריך לחוש
    עוד הרבה במקום חילול ד' באופן נורא כנ"ל.
    ובזכות שמירת כבוד וקדושת הקברים נזכה לביאת גואל צדק
    ויקיצו וירננו שוכני עפר בב"א.
    וע"ז באתי עה"ח
    חיים אברהם דובער פלאר
    ראש כולל "זכרון מנחם" מאנסי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. "לכל יהודי יש קשר ואחיזה ביהדות, כשם שדלי הנופל לתוך באר עמוקה אפשר להצילו מהתהום, כל עוד הוא קשור לחבל, גם אם החבל דק, כך בכל יהודי יש חבל שבאמצעותו אפשר להעלותו ולחברו ליהדותו." רבי ישראל מרוז'ין

    "לכל יהודי יש קשר ואחיזה ביהדות, כשם שדלי הנופל לתוך באר עמוקה אפשר להצילו מהתהום, כל עוד הוא קשור לחבל, גם אם החבל דק, כך בכל יהודי יש חבל שבאמצעותו אפשר להעלותו ולחברו ליהדותו."

    רבי ישראל מרוז'ין

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב