נתניהו: "נאסור תפילות במרחב הפתוח"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים בה פירט את ההנחיות לציבור שהממשלה תאשר הלילה,

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים בה פירט את ההנחיות לציבור שהממשלה תאשר הלילה, "נצמצם עוד יותר את ההנחיות. לא תהיה התקהלות של יותר מ-2 אנשים שאינם מאותה משפחה גרעינית. נאסרות תפילות במרחב הפתוח", הבהיר ראש הממשלה וציין: "חופה וקידושין- בלי אורחים ובלי מוזמנים אלא רק משפחה גרעינית. יוצא דופן – הלויות ובריתות, כל זה בשטח פתוח תוך שמירה על מרחק דרוש של לפחות 2 מ' מאדם לאדם".

"אני מדבר איתכם ממעון רה"מ בירושלים", אמר נתניהו שנמצא מהבידוד. "למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עדיין לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמא אישית. הצלם נמצא במרחק של 6 מטר והאיפור והשיער עשיתי בעצמי ולכן זה נראה ככה", אמר בפתח דבריו.

ראש הממשלה נתניהו הוסיף לגבי החלטתו להיכנס לבידוד:"למרות שהבדיקות הרפואיות בענייני עוד לא הסתיימו, החלטתי להיכנס לבידוד מרצון כדי לתת דוגמה אישית. קיימתי שיחה עם כוכבי ועם ראש המל"ל כדי להרחיב טיפול במשבר הקורונה באמצעות צה"ל ופקע"ר".

ראש הממשלה נתניהו הוסיף: "ראש המל"ל והרמטכ"ל יגישו לי ביומיים הקרובים תכניות מפורטות. במקביל קיימתי דיון טלפוני עם נגיד בנק ישראל. במלחמה שלנו בקורונה איננו חוסכים כל מאמץ. מלכתחילה אמרתי שעדיף להחמיר מאשר להקל".

ראש הממשלה נתניהו הוסיף לגבי ההגבלות החדשות, "במסגרת המאבק שלנו בקורונה – נכנס הערב שוב את הממשלה. הקו המנחה אותי הוא החמרת הגבלות התנועה והרחבת הטבות הכלכלה.אנו מוסרים למשפחות הנפטרים את מלוא תנחומינו. מבקש להודות לצוותים הרפואיים החיוניים הנפלאים שלנו".

ראש הממשלה נתניהו טען כי: "זה נכון שאנחנו בישראל במצב טוב יותר כמעט מכל מדינות העולם במה שנוגע למספר החולים הקשים ולשיעור התמותה אבל איננו מסתפקים בכך. אנו שואפים להגיע למידת ההצלחה של מספר מדינות באסיה שהאטו מאד את קצב הידבקות בנגיף.לכן החלטתי להביא הערב עוד הגבלות שמיועדות להצלת חיים"

ראש הממשלה נתניהו ביקר את הציבור שלא נשמע להוראות ואמר: "הרוב הגדול ממושמע, אבל המיעוט שלא נשמע מסכן את עצמו ואת הרוב גם יחד. זו הפקרות ממדרגה ראשונה. לכן הנחיתי את כוחות הביטחון לערוך מבצע אכיפה מוגבר היכן שיש הפרות כאלו ואירועים שמסכנים את החיים של כולנו. הכוחות מתחילים לעשות זאת עכשיו".

ראש הממשלה נתניהו הזהיר כי: " אנחנו נמנע מגורמים קיצוניים לפגוע בבריאות הכלל. נבוא חשבון עם מי שתוקף את הכוחות שמבקשים למלא שליחות למען כולנו.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנסו..........

    בס"ד
    ישתבח שמו לעד מלכנו אבינו נא רחם עלינו.
    לשימת לב – זהירות – כן, פאניקה – בשום אופן לא!
    אמונה ובטחון באלוקים כן!

    טוב, קצת נסחפו פה עם הפאניקה סביב הנגיף הזה, בואו נעשה סדר:

    א. כידוע הנגיף לא נשאר באוויר, נקודה.
    שקר וכזב שכבר הוכחש על ידי ארגון הבריאות העולמי. (קישורית מס' 1)

    ב. כידוע הנגיף לא מסוכן לנשים בהיריון, יותר מזה, הוא מסוכן לגברים יותר מאשר לנשים, עוד שקר שמופץ סתם. (קישורית מס' 2)

    ג. כידוע הנגיף לא מסוכן במיוחד לאנשים צעירים ובריאים, וגם לא למבוגרים בריאים, בטח לא יותר משפעת רגילה. (פרופ' לס קישורית מס' 6)

    ד. כידוע הוא מסוגל להרוג אנשים מבוגרים ולא בריאים, אבל גם השפעת מסוגלת והורגת כאלה, וגם כל סוג וירוס אחר.

    ה. כידוע יש לנגיף הזה שני מאפיינים יחודיים: הוא מדבק הרבה יותר מכל וירוס אחר, והוא פשוט חדש ובלתי מוכר. ולכן לא כל כך יודעים איך להתמודד איתו.

    ו. כנראה שהמאפיין הראשון קשור לשני, בגלל שהוא חדש יש פחות אנשים עם נוגדנים ולכן הוא מתפשט מהר יותר.

    ז. כידוע מעבר לזה יש לו מאפיין בולט: יחסי ציבור מעבר לכל פורפורציה. מפחידים את הציבור ברמה מטורפת.

    ח. ואולי זה טוב שמפחידים? ככה הציבור נזהר? – יכלתי להסכים עם זה עד ששמעתי מישהי קרובה שמספרת על מיני התקף לב שהיא עברה, וכן – מחלות לב הורגות הרבה יותר אנשים מכל וירוס מכל סוג. ההפחדות מעודדות ומעוררות לחץ דם גבוה ומחלות לב.

    ט. האם ההדבקה ממשיכה וצומחת? בימים האחרונים ההדבקה יורדת בטירוף, קצב הצמיחה נחתך בכמעט שישים אחוז, וזה ממשיך…. האם מישהו סיפר לכם את זה? או ששמעתם רק על קריסה ואפוקליפסה? (על סמך טבלת הצמיחה בויקיפדיה קישורית מס' 5)

    י. ומה לגבי ההפחדות ממשרד הבריאות? – אז ככה, ב19.3 הודיעה אחת מבכירות משרד הבריאות (ד"ר לקסר קישורית מס' 3) שהצפי הוא: תוך יומיים שלושה מאות מונשמים, ותוך שבוע שבועיים – אלפים. אז זהו עברו מאז יומיים שלושה ואנחנו כבר בתוך ה'שבוע שבועיים', נכון לרגע זה (29.3) יש אלפי מונשמים כצפוי, וליתר דיוק…. 53 מונשמים… בקיצור: תמשיכו להאמין להם…

    יא. אה, ועוד משהו, הרוב המוחץ של המבוגרים שנדבקים בו מבריאים די מהר… וליתר דיוק: בגילאי שמונים ומעלה כמעט 90%, בגילאי 70 ומעלה 94 אחוז. בגילאי 60 ומעלה 98.5 אחוז, ומתחת לזה תתארו לעצמכם. (על סמך נתוני קוריאה הדרומית, קישורית מס' 4 ) אז הקשקשן שניסח פוסט של 'להתפטר מההורים שלכם', מוזמן להתפטר מתפקידו כמפחידן לאומי. ויפה שעה אחת קודם.

    יב. אין הדברים מכוונים להימנע מאמצעי זהירות ח"ו וכו'
    אבל בחייאת, בלי פאניקה, בלי הפחדות ובלי קשקשת מיותרת ומלחיצה!

    יג. לסיכום עד כן: זהירות – כן, פאניקה – בשום אופן לא! אמונה ובטחון כן!

    יד. השלך על־השם יהבך והוא יכלכלך לא־יתן לעולם מוט לצדיק:
    (תהלים פרק נה פסוק כג)

    ט"ו. כולם כבר מרגשים באויר שהמשיח מגיע בקרוב. כל מה שד' עושה הכל לטובה. בעזרת ד' הכל יהיה טוב, קצת ביטחון, קצת אמונה…" וכו'

    ט"ז. ככל שהאדם מאזין וקשוב יותר לחדשות ולכותרות בעיתונים, הוא נעשה יותר ויותר מודאג עד כדי לחצים בלב, לחץ דם גבוה ובעיות בריאות, 'לא עלינו'.

    י"ז. לסיכום: זהירות – כן, פאניקה – בשום אופן לא!

    י"ח. לסיכום בקיצור: "בטחון-בקדוש-ברוך-הוא ביחד עם תשובה שלמה".

    י"ט. יה"ר שיתקיים בנו: וְאַתֶּם הַדְּבֵקִים בַּשם אלוקיכֶם חַיִּים כֻּלְּכֶם הַיּוֹם. אמן ואמן!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כוחות המשטרה פשטו נגד הדעת נקודה

    כוחות המשטרה פשטו נגד הדעת נקודה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב