נתניהו עולה למתקפה: "איראן מחזיקה מידע רכילותי על גנץ"

"בני גנץ מה אתה מסתיר מן הציבור הישראלי", תהה נתניהו, "מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאיתנו. למה לא סיפרת את הדברים לשותפיך למפלגה, כאשר עודכנת על ידי השב"כ", תקף ראש הממשלה במסיבת עיתונאים בבלפור

בניגוד להוראות יו״ר ועדת הבחירות השופט העליון מלצר,ראש הממשלה ערך הצהרים מסיבת עיתונאים לפני זמן קצר בו יצא למתקפה חריפה כנגד בני גנץ וקרא לו לחדוף את המידע האינטמי שהיה לו בפלאפון הפרוץ.

נתניהו התייחס בפתח דבריו לפרשת הצוללות ואמר כי: "גנץ ולפיד מיואשים ומנסים לדבר על פרשה שבה נקבע שלא נפל רבב במעשיי. אין כאן שום מידע חדש חוץ מן הפניקה של לפיד וגנץ. הציבור שואל את עצמו מה הסיבה לפניקה והתשובה ברורה. הם בפניקה כי איראן פרצה לטלפון של גנץ ולקחה ממנו חומרים רגישים. ההיסטריה של לפיד וגנץ מעלה שאלות קשות".

"בני גנץ מה אתה מסתיר מן הציבור הישראלי", תהה נתניהו, "מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאיתנו. למה לא סיפרת את הדברים לשותפיך למפלגה, כאשר עודכנת על ידי השב"כ".

נתניהו הוסיף: "איך תעמוד מול איראן כשהם מחזיקים מידע רכילותי עליך. הדרך היחידה שלא תהיה נתון לסחיטה, היא שתחשוף עכשיו את הדברים. בני גנץ יש לך בעיה עקבית של העדר שיקול דעת. איפה היה שיקול הדעת שלך כאשר השתתפת באירוע זכרון מביש שהעמיד את מחבלי החמאס ביחד עם קורבנות צה״ל. איפה היה שיקול הדעת שלך כשהתנגדת להסכם עם האיראן, וכאשר יחד עם לפיד אמרתם שיש צדדים חיוביים להסכם. בני גנץ, הסתרת את מידע הפריצה מחבריך למפלגה ואולי חשבת שתוכל להסתיר זאת מאזרחי ישראל, אך אינך יכול לבקש את אמונם של אזרחי ישראל מבלי שתחשוף את כל האמת בפני האזרחים. ישראל צריכה ראש ממשלה חזק ולא סחיט".

אחרי נתניהו דיבר יו״ר ועדת חוץ ובטחון ח״כ אבי דיכטר אשר אמר ״אני מדבר כאן גם כראש שב״כ לשעבר. האירוע הזה שבו איראן פורצת לנייד של מי שמתיימר להיות ראש ממשלה הנו אירוע חסר תקדים. אני לא זוכר אירוע כזה, שבו אויב בסדר גודל של איראן פרצה לנייד. הדבר נחשף על ידי שירותי הבטחון, אך זה לא יהיה אירוע ראשון שבו יעשו בחומרים שימשו לצרכי סחיטה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *