נתניהו תומך בסגר מלא: קניונים סגורים ושיתוק המשק עד אחרי החגים

קבינט הקורונה התכנס היום (חמישי) לדיון מכריע האם להכניס את ישראל לסגר כללי בעקבות הזינוק ברמת התחלואה שעלולה להביא את בתי החולים למצב של אי ספיקה

קבינט הקורונה התכנס היום (חמישי) לדיון מכריע האם להכניס את ישראל לסגר כללי בעקבות הזינוק ברמת התחלואה שעלולה להביא את בתי החולים למצב של אי ספיקה.

על פי הדיווח בחדשות 12, ראש הממשלה בנימין נתניהו תומך בסגר מלא, שיכלול שורה של מגבלות משמעותיות. עם זאת, לא כל שרי הקבינט תומכים בעמדת נתניהו: שר האוצר ישראל כ"ץ ושר הכלכלה עמיר פרץ הציעו אפשרות של סגר לילי, כחלופה שתפגע פחות במשק.

נתניהו דוחף לסגר מלא החל מראש השנה ועד סוכות – ולאחר תום תקופת החגים להתחיל ולשחרר לאט לאט את המשק.

המתווה של ראש הממשלה יביא לשיתוק של רוב מקומות העבודה, במגזר הציבורי והפרטי כאחד, וכן החזרה של מגבלת 500 המטרים ליציאה מהבית.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כנראה שגמזו ממשיך לטפס על עצים, ומדבר על סגירת בתי כנסת בר״ה ויו״כ רח"ל. אבל למה לחילוניים מותר הכל?????? ???????

    כנראה שגמזו ממשיך לטפס על עצים, ומדבר על סגירת בתי כנסת בר״ה ויו״כ רח"ל. אבל… לא תהיה מציאות בחיים שבבלפור יפגינו עשרות אלפים ובתי הכנסת יהיו סגורים. זה לא יקרה. [כדכתיב אֵ-ל נְקָמוֹת השם!!!] וזה ברור לכולנו, שיהיו תפילות בחגים בבתי הכנסת.

    לשם מה כל זעקות השבר כמה מותר וכמה אסור??? אך ורק לשגע עם ישראל החרדים! מזעזע לראות עד היכן מדיניות ההסתה נגד החרדים מחלחלת, ומדאיגה העובדה שפקח ברכבת ישראל מרשה לעצמו לעשות סלקציה ומונע מחרדים את עלייתם לרכבת. אנו דורשים משרת התחבורה שתקרא לסדר את מנכל רכבת ישראל על התנהגות עובדיו.

    התנעגות הזאת בושה בגדול!
    למה לחילוניים מותר הכל??????

    ???????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. כנסו.......... -----------"א ל ו ל"--------------

    גמזו ממשיך לטפס על עצים, ומדבר על סגירת בתי כנסת בר״ה ויו״כ רח"ל. אבל… לא תהיה מציאות בחיים שבבלפור יפגינו עשרות אלפים ובתי הכנסת יהיו סגורים. זה לא יקרה. כדכתיב אֵ-ל נְקָמוֹת השם!!! זה ברור לכולנו שיהיו תפילות בחגים בבתי הכנסת. לשם מה כל זעקות השבר כמה מותר וכמה אסור??? אך ורק לשגע עם ישראל החרדים!

    מזעזע לראות עד היכן מדיניות ההסתה נגד החרדים מחלחלת, מדאיגה העובדה שפקח ברכבת ישראל מרשה לעצמו לעשות סלקציה ומונע מחרדים את עלייתם לרכבת. אנו דורשים משרת התחבורה שתקרא לסדר את מנכ"ל רכבת ישראל על התנהגות עובדיו. בושה בגדול!

    "לחילוניים מותר הכל"??????????????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב