סוגי פרסום באינטרנט – המובילים ב-2016

האם העסק שלך מפורסם באפיק הפרסום המתאים לו בשנת 2016?

פרסום באינטרנט הוא ללא ספק פרסום בזירה החשובה והיעילה ביותר בעידן המודרני. בשנת 2016 ניתן לראות כמה פלטפורמות פופולאריות וחדשניות אשר קיבלו תוספות משמעותיות והפכו למובילות לצורך פרסום באינטרנט של עסקים ואישי ציבור שונים, פלטפורמות שכדאי לכם לפרסם בהן בכדי לשדרג את החשיפה אל העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

פרסום ברשתות חברתיות

אין ספק כי בשנת 2016 (ונראה כי המגמה הזו תמשיך גם בשנים הבאות), הרשתות החברתיות הפכו להיות הרבה יותר פופולאריות ובעלות קהל גולשים רחב במיוחד, מה שהפך אותן לפלטפורמות פרסום חשובות ויעילות במיוחד. רשתות חברתיות שונות, ופייסבוק בראשן, הפכו למקום פרסומי אשר יכול להביא לעסק חשיפה רחבה במיוחד, לאפשר לו להגיע לקהל גדול מאוד של לקוחות פוטנציאליים ולסייע לבעלי העסק להרחיבו בצורה הטובה ביותר.

כמובן, בשל התחרות הרבה ברשתות החברתית, והעלויות היקרות של הפרסום בפלטפורמה הזו, חשוב לעבוד עם אנשי פרסום מומחים אשר מסוגלים לעבוד גם עם תקציבים מוגבלים ולנהל את הקמפיינים בצורה שתביא לכם תוצאות מבלי להוציא על כך סכומי כסף גדולים מידי.

פרסום בגוגל

כשמדברים על פרסום בגוגל מדברים על 2 אפשרויות עיקריות – פרסום אורגני ופרסום ממומן. בעבר רבים היו נוטים לבחור מיד בפרסום הממומן בכדי להגיע לקהל גדול של לקוחות באופן מיידי, אך לאחרונה ניתן לראות בעלי אתרים רבים אשר מבינים כי הפרסום הממומן אמנם יעיל, אך לטווח קצר – ברגע שהתקציב ייגמר הוא כבר לא יהיה יעיל כלל, ולכן בוחרים להשקיע יותר בקידום אורגני של אתר העסק אשר אמנם לוקח לו זמן רב יותר להראות תוצאות, אך לטווח הארוך הוא הרבה יותר יעיל.

פרסום באתרי חדשות

בשנת 2016 בעלי אתרים ועסקים רבים החליטו לשלב את הפרסומים שלהם באתרי חדשות גדולים. אתרי חדשות ידועים ומוכרים בישראל משלבים פרסומות בכל צידי האתר ובמקומות רבים בו וכך מאפשרים למפרסמים השונים לרכוש שטח פרסום אשר יכול להביא להם חשיפה רבה ולהגדיל את המודעות לעסק בצורה משמעותית.

יחד עם זאת, לפני שפונים אל פלטפורמת פרסום שכזו חשוב לבצע תקופת ניסיון קצרה כי כיום גולשים רבים מתעלמים מהפרסומות או מפעילים כלים חוסמי פרסומות שונים אשר ימנעו מהם לראות את הפרסום שלכם, ולכן הוא לא יהיה יעיל במיוחד עבורכם, וחבל.

אלו 3 המובילים בפרסום באינטרנט ב 2016, וכפי שזה נראה, החדשנות תמשיך ובכל פעם יימצאו שיטות חדשות וטובות לפרסום באינטרנט, ולכן חשוב לעבוד עם מומחים שימצאו עבורכם את השיטות הללו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.