סוער בליכוד: חכי"ם מאשימים את גדעון סער בטענה שהוא פועל נגד המפלגות החרדיות

השר כץ מנסה להתסיס את המפלגות החרדיות נגד גדעון סער, ומנגד סער מאשים את נתניהו בטענה שהוא מוכן למסור את השלטון ליריביו הפוליטים

לחץ פנימי כבד במפלגת הליכוד לאשר ביום א' פריימריז לראשות המפלגה. בשטח כבר נוצרו שני מחנות מובהקים: למחנה סער נוספו בימים האחרונים ראשי רשויות וסניפים. כאשר מאידך נתניהו זוכה לתמיכת מרבית השרים והח"כים.

השר ישראל כץ התראיין הבוקר בגל"צ והתבטא בחריפות נגד גדעון סער ואמר "סער מנסה לקעקע את נתניהו ולהדיח אותו. הוא רצה להרכיב ממשלה עכשיו, ולא אמר האם יקים אותה עם החרדים".

בתוך כך בשעה שגוברים הסיכויים לבחירות שלישיות, ח"כ גדעון סער תקף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו. בריאיון שהעניק לאולפן ynet, אמר: "אנחנו מוכנים למסור את השלטון ליריבינו, רק חס וחלילה לא למישהו אחר מתנועת הליכוד. אם נתניהו ימשיך להוביל את הליכוד, יש שתי אפשרויות: אחד, שנמשיך להיות באותו מצב ואף אחד לא יכול להקים ממשלה. שתיים, שנמסור במתנה את השלטון ליריבנו הפוליטיים". סער גם האשים את נתניהו ואת בנו בהסתה בתוך הליכוד נגדו: "מגיעים למקום מאוד מסוכן. כל ההסתה הזאת מגיעה מראש הממשלה והוא מעולם לא יצא נגדה. הסתה פרועה מתנהלת מטעמו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *