סופר-פארם משיקה אתר קניות און – ליין

רשת סופר פארם משיקה אתר בהשקעה של 10 מיליון שקל .ברכאיה עתידית צופה הרשת כי האתר ישמש כמקום אשר ימכור 10% מסך מכירות הרשת

רשת סופר פארם משיקה אתר בהשקעה של 10 מיליון שקל .ברכאיה עתידית צופה הרשת כי האתר ישמש כמקום אשר ימכור 10% מסך מכירות הרשת .

האתר בתחילתו לא יהיה זמין לכולם כי אם רק ל10,000 לקוחות ורק בהמשך ייפתח לציבור בכללותו .

האתר יעבוד בצורה מיוחדת בה יוכל הלקוח לבחור כיצד לקבל את הקניה בצורת 3 אפשרויות : קניית אקספרס-איסוף מכל סניף ברחבי הארץ תוך 3 שעות; איסוף הקנייה מהסניף למחרת העיסקה, תוך 24 שעות; קבלת המוצר לבית הקונה על-ידי שליח תוך 24 שעות.

מנכ"ל סופר-פארם,ניצן לביא: "היינו מוכנים בשנת 2000 עם אתר סחר, ובחרנו לא לעלות ולחכות, כי העולם לא היה מוכן. הקנייה היום בזירה הדיגיטלית היא תופעה שאי-אפשר להתעלם ממנה.

הקמת אתר הסחר הוא פרויקט הדגל של סופר-פארם בשנים האחרונות. מדובר באחד הפרויקטים המורכבים ביותר שהחברה התמודדה איתנו.

חיפשנו אחר מודל ייחודי שייתן ערך ללקוחות. מניסיוננו באתר עדשות המגע, הפועל מזה 3 שנים, לקוחות רבים – כ-70% – מעדיפים לאסוף את הקניות מהסניף ולא להמתין לשליח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.