סיכום הקמפיין: חצי מיליון גולשים נחשפו למחאה החרדית בפייסבוק

מנהלי פרויקט "דוסים" הודיעו בשעות הצהריים (ב') על סיומו של קמפיין "המחאה החרדית בפייסבוק" לאחר שהוכתר בהצלחה רבה. בהודעה שנוסחה באווירה מבודחת על ידי עורך האתר, יאיר טיילור, נכתב כך: "המחאה נמשכת: מאות חברי 'דוסים' שהחליפו בימים האחרונים את תמונת הפרופיל שלהם לסמל המחאה החרדית, מחזירים את התמונה המקורית לפרופיל.

"המהלך הנוכחי יוצא לדרך לאחר שהגענו למסקנה כי תמונת פרופיל חרדית תצליח להעיר דובים מרבצם, ואפילו השרה לבני לא תוכל להבליג לנוכח תמונותיהם של מאות גולשים חרדים שהפכו בין-לילה מצורות גיאומטריות חינניות לדיוקנים מפחידים חובשי כיפות, מדובללי זקנים ולובשי שחורים".

סמי שלמה, מנהל אתר 'דוסים', מספר כי בדף הרשמי של 'דוסים' בפייסבוק ובאתר הבית, נרשמה תעבורה של כ-110,000 גולשים בשלושת הימים האחרונים.

למעלה מאלפיים גולשים החליפו תמונת פרופיל לסמל המחאה – בפייסבוק, בווטסאפ ובטוויטר – בנוסף לעשרות דפים בעלי סך כולל של מאות אלפי לייקים.

עשרות מנהלי קבוצות נייעס-חרדים בווטסאפ החליפו את תמונת הקבוצה לסמל המחאה ועשרות צייצנים צבעו את הפיד בטוויטר בצבעים שחור, לבן וצהוב.

לא זאת אף זאת, הקמפיין הויראלי זכה לסיקור נרחב באתרי החדשות המובילים בישראל ובתוכם: Ynet,NRG , וואלה!, חורים ברשת, בחדרי חרדים, קוקר, כיכר השבת, שאריות ברשת ופאשקעוויל.

מומחי ניו-מדיה מפרויקט 'דוסים' הסבירו שקמפיין המחאה הציף את הרשת במקביל לסערה הגדולה שנחתה בישראל ועל אף ההתעניינות התקשורתית בשלג והסיקור המתמשך במתכונת חירום – הקמפיין הצליח לעורר שיח רחב ברשתות החברתיות וזכה לכיסוי תקשורתי הולם.

לדבריהם, למעלה מחצי מיליון גולשים נחשפו לקמפיין המחאה בשלושת הימים האחרונים והוא ננעל כעת לטובת המשך פעילות בפרויקטים הבאים. "הקמפיין הסתיים", הבהיר יאיר טיילור, "אבל המאבק רק התחיל. אנחנו כאן כדי לדאוג לזכויות החרדים במדינת ישראל ולא נסכים שאף אדם – גם לא שרת המשפטים – תרמוס אותנו ברגל גסה. המילה האחרונה טרם נאמרה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.