סימני השאלה בפרשת הילדה החרדית שהותקפה מתגברים: "אין תיעוד חריג במצלמות"

לאחר שאתמול שחשפנו על עדויות סותרות שמטילות ספק על זהות המטריד, האיש שאחראי על מצלמות האבטחה בבית הספר החרדי שבו למדה הילדה ובו עבד המנקה הפלסטיני אומר לחדשות Online כי מהחומרים שבדק במצלמות באותה תקופה – הוא לא הבחין בתיעוד חריג. צפו בתיעוד מבית הספר לזירה

סימני השאלה לגבי זהות האיש שהטריד את הילדה בעיר החרדית ממשיכים לצוף: לאחר שאתמול שחשפנו על עדויות סותרות שמטילות ספק על זהות המטריד, האיש שאחראי על מצלמות האבטחה בבית הספר החרדי שבו למדה הילדה ובו עבד המנקה הפלסטיני אומר לחדשות Online כי מהחומרים שבדק במצלמות באותה תקופה – הוא לא הבחין בתיעוד חריג.

צפו הדרך מבית הספר לדירה

"לפני כחודשיים", סיפר האחראי על המצלמות, לאחר שאימה של הילדה סיפרה למנהלת בית הספר על חשדה הוא הוזמן לבדוק את המצלמות. "הבנתי שהיה איזשהו מקרה בקשר להטרדה ורצו למצוא", סיפר.

כשהגיע לבית הספר, האם של הילדה נקבה ב"זמנים ספציפיים" שאותם היא ביקשה ממנו לחלץ מההארדיסק שבו מאוחסנים הצילומים: "היא נתנה לי תאריכים מסוימים שהיה להם ככה חשד שזה קרה".

האם לא חשדה במנקה בית הספר בתחילה. "לא, היא לא אמרה עליו שום דבר", הוא משחזר. לאחר שעברו על כל הצילומים הוא אומר "שלא מצאו שם איזשהי ראיה לכל העניין הזה".

כפי שכבר דיווחנו, כתב האישום מתבסס רק על מה שהילדה סיפרה לאימה – והיא ההצבעה על המנקה כחשוד, אך אין כל ראיות פורנזיות, תיעוד של המקרה או בדיקת רופא, בנוסף, אין מסמך או קביעה מדעית שאכן בוצע המקרה.

בשיחה עם החדשות Online טען פרקליטו של הנאשם כי "לאחר שעיינתי בפרטי התיק אני יכול להגיד לך – מדובר במשפט דרייפוס, התיק יתהפך בימים הקרובים".

עוד עולה כי לנאזי עבד אל חמיד קטוסה, בן 46 מכפר קדיס, עשו בדיקת פוליגרף אחת. במהלכה הוא נשאל ארבע שאלות: שאלה כללית, שבה הוא נמצא דובר אמת – ושלוש השאלות האחרות, שהתמקדו במקרה עצמו עצמו, שבהן נמצא דובר שקר. ‎

בשיחה עם החדשות Online אמר עו"ד נאשף דרוויש:"אני אומר בוודאות שאנשים הולכים להיות בהלם מהתוצאה שתתקבל בימים הקרובים". עורך הדין טען כי ייתכן שזהות התוקף היא שונה: "לא בטוח שזה ערבי בכלל".

בובה על רקע עיר חרדית

"לא יצא לי לייצג בעבר הרבה תיקי עבירות כאלה", סיפר בריאיון לאפי טריגר בגלי צה"ל, "זו פעם ראשונה שאני מייצג במשפט צבאי, אבל אני מכיר את החומר של העבירות האלו". עורך הדין שב וציין כי קטוסה אינו קושר עצמו לילדה. "הוא מנהל חיים נורמטיביים והדבר הזה בא כרעידת אדמה לו ולמשפחתו"."המקרה הזה הוא מקרה מאוד ייחודי שמעלה הרבה תהיות – לא רואים הרבה סיפורים כאלו", טען עורך הדין. "מיוחסים לו בכתב האישום דברים חמורים, אבל לראות איך פוליטיקאים בכירים וראש הממשלה באים ומתייחסים לסיפור – רק בגלל שהוא ערבי לא מגיעה לו חזקת החפות?".

כזכור, אתמול חשפנו כי גם גורמים בבית הספר, וגם היהודים שמכירים את הפועל הערבי מדיר קדיס טוענים בשיחה ל'אקטואליק' כי "הוא לא היה בשעת מעשה בדירה המדוברת. לטענתם, הופצו גרסאות סותרות שיכולות לזכות את אותו פועל מחוסר ראיות".

גורם בעיר עימו שוחחנו טוען כי הפלסטיני שחשוד שביצע את המעשה הנתעב צבע את ביתה של המורה שעובדת בבית הספר בו לומדת הילדה. המורה גם טענה כי הפועל לא יצא כלל מהבית באותם שעות שאירע המקרה. "לפי הנתונים לא מסתדר שהפלסטיני מדיר קדיס ביצע את המעשה" הוא טוען, "במיוחד שבחקירה הראשונה ובבית משפט המשטרה ציינה תאריך ושעה מדוייקים. לאחר שהתברר שביום ובשעה הנ"ל הוא עבד בבית של אחת המורות כל אותו היום והמורה וילדיה היו בבית המשטרה שינתה בכתב האישום לתאריך כללי".

אותו גורם תוהה עוד כי "איך קורה כזה דבר שב-12 בצהרים ערבי בן 47 מושך בכח ילדה בת 7 מרחק של כמה דקות, ואף אחד לא ראה ולא שמע? בעיר חרדית?".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *