סמוטריץ': "מוכן לוותר על מקומי למען האחדות"

ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הודיע כעת – ״אני מוותר על מקומי בצמרת לטובת האחדות בימין״

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיע כעת בכנס ריבונות הנוער כי הוא מתכוון לוותר על מקומו לטובת האיחוד בימין.

לדברי סמוטריץ', "המחלוקות בינינו, הזרמים והגוונים השונים של הציונות הדתית, הן שוליות. אני לא אומר שהן לא חשובות. אנחנו ציבור אידיאולוגי ובין אנשים אידיאולוגים ישנן מחלוקות ואפשר וצריך לנהל אותן בכבוד ובהנחה שאלו ואלו דברי אלוקים חיים. אבל המכנה המשותף, ובעיקר האחריות הכבדה שמוטלת על הכתפיים שלנו, מחייבים אותנו להתרכז במשותף ולהתאחד. להשאיר מאחור משקעי עבר ומחלוקות, להתגבר על אגו, ואפילו על אגו שהוא לשם שמים, וללכת ביחד".

סמוטריץ הוסיף והפתיע כי הוא מוכן לוותר על מקומו: "אני מודיע כאן שאני הראשון לוותר על המקום או התפקיד כדי שההליכה המשותפת הזו תצליח. עשיתי את זה כשוויתרתי לידידי ושותפי הרב רפי פרץ על המקום הראשון בבחירות האחרונות, כבר בפגישה הראשונה שלנו אחרי שהוא נבחר לעמוד בראש הבית היהודי. עשיתי את זה שוב בימים האחרונים כשויתרתי על תיק החינוך כדי לשמור על האחדות בינינו ולמרות שזה תיק חשוב מאוד ושעל פי ההסכם בינינו יכולתי לבחור אותו אחרי שנתניהו נתן את תיק המשפטים למישהו אחר, ואעשה זאת שוב ושוב בשמחה רבה כדי שהציונות הדתית וכל מי שנמצא מימין לליכוד ילכו ביחד, בפתק אחד, יביאו כח פוליטי גדול וביחד נוכל לקדם את כל מה שחשוב לנו, ובכלל זה את הריבונות".

סמוטריץ הוסיף: "הקמת ממשלת ימין אחרי הבחירות היא ממש לא מובנת מאליה. נצטרך לעבוד קשה מאוד בחודשים הקרובים כדי שזה יקרה, ובראש ובראשונה להתאחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *