סמוטריץ מתנשא על 'עוצמה יהודית' – יאיר נתניהו נלהב

לאחר שראש הממשלה קרא לעוצמה יהודית להתאחד יחד עם הבית היהודי, בצלאל סמוטריץ מהאיחוד הלאומי לא נשמע נלהב וקורא לרה"מ לאמץ את המפלגה הימנית קיצונית בתוך הליכוד

לאחר שראש הממשלה קרא לעוצמה יהודית להתאחד יחד עם הבית היהודי, בצלאל סמוטריץ מהאיחוד הלאומי לא נשמע נלהב וקורא לרה"מ לאמץ את המפלגה הימנית קיצונית בתוך הליכוד. יאיר נתניהו, דווקא נלהב מהמפלגה וצייץ בשבחה.

"מאחר ובכל מקרה מדובר על 'בלוק טכני' ולא איחוד, הדבר הנכון ביותר הוא שהבלוק הזה יהיה עם הליכוד. החבר'ה הטובים של עוצמה יהודית יכנסו בקולות הליכוד, האיחוד הלאומי והבית היהודי ימקסמו את ההישג הפוליטי של הציונות הדתית, ושום קול לא יזרק לפח. האחריות לכך על כתפיו של נתניהו", כתב סמוטריץ בטוויטר והטיל את האחריות על כתפיו של נתניהו. בעוצמה יהודית לא אהבו את התגובה המתנשאת, אחד מהם מיכאל בן ארי שציץ מחדש את התגובה הבאה: "כמה יוהרה והתנשאות בציוץ אחד! כמו שזה נראה עד עכשיו בסקרים עוצמה יהודית בפנים ואתם בחוץ.. מי שצריך להתפלל לחיבור זה אתם!.

יו״ר עוצמה יהודית הד״ר וח״כ לשעבר מיכאל בן ארי הצהיר אצל פתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל ״לא תהיה לנו שום בעיה לשבת עם ראש ממשלה שמוגש נגדו כתב אישום, אתה יודע כמה אנשים הוגש נגדם כתב אישום שהתברר כשום דבר?״.

אתמול בערב צייץ יאיר נתניהו, בנו של רה"מ בשבח מפלגת עוצמה יהודית: "‏למה השמאל מזדעזע מכניסה לכנסת של ״עוצמה יהודית״, אבל לא של ״הרשימה המשותפת״ שמורכבת ממפלגת האחים המוסלמים (כמו חמאס), מפלגת הבעת׳ (כמו אסד) ומפלגה קומוניסטית (כמו סטאלין)?", צייץ הנסיך וזכה לציוץ מחדש של מיכאל בן ארי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *