סמוטריץ' תוקף: ליברמן חסר אחריות – טירפד ממשלת ימין

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר את אביגדור ליברמן והטיל עליו את האחריות להקדמת הבחירות וטרפוד ממשלת הימין: "אדם חסר אחריות, אסור לו להיות בקדנציה הבאה בכנסת"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין) תקף הבוקר בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, והטיל עליו את האחריות להליכה לבחירות חוזרות.

"עבדנו קשה הרבה מאוד שעות, הפכנו כל אבן כדי לנסות להגיע להבנות, הוצגו לליברמן עוד ועוד הצעות, ישבנו שם ממש בסוג של חדר מלחמה והוא דחה את כולן. איווט ליברמן החליט שהוא לא רוצה להיכנס לממשלת הימין ויהי מה. שכל אחד יחשוב לעצמו מה הסיבה", אמר סמוטריץ'.

סמוטריץ' תקף: "ליברמן הוא היחיד שנושא באחריות לכאוס שמדינת ישראל נמצאת עכשיו בתוכו, של הליכה למערכת בחירות יקרה מיותרת, הרבה מידי זמן בלי משילות, בלי יכולת לקדם תכניות לטובתם של אזרחי מדינת ישראל".

לדבריו, כבר היו טיוטות של הסכמים קואליציוניים עם כל הסיעות. "ליברמן הוא היחיד שנושא באחריות לטרפוד האפשרות להקים כאן ממשלת ימין שהייתה מקדמת רפורמות מטורפות גם בתחום המשפט והדמוקרטיה ומערכות היחסים בין הרשויות, גם בהתיישבות, גם בביטחון גם בחברה וברווחה.

"ההסכמים הקואליציוניים שעליהם היינו אמורים לחתום הלילה כללו אין ספור בשורות טובות לאזרחי ישראל בתחום הדיור ובתחום החינוך. היו טיוטות לפרטי פרטים עם תוספות עצומות לבריאות ולחינוך ולרווחה וכמובן חיזוק ההתיישבות ורפורמות משפטיות, ויש אדם אחד בלבד שלקח על כתפי הסרבנות העיקשת וחסרת הפשר שלו, טירפוד היכולת לעשות כל כך טוב לאזרחי ישראל".

סמוטריץ': "אם תקום ממשלת שמאל אחרי הבחירות זה יהיה בגלל אדם אחד בלבד שקוראים לו אביגדור ליברמן. האיש נמצא יותר מידי שנים בפוליטיקה, הוא יודע מצוין שפוליטיקה זו אומנות של פשרות, של הידברות ודיאלוג".

סמוטריץ' סיפר על הצעדים שעשו חברי הכנסת החרדים לקראת ישראל ביתנו: "החרדים הלכו לקראתו ב-95% ובהצעה האחרונה של ראש הממשלה אפילו 98% והוא בעקשנות לא מסוגל להגיע לשני אחוז פשרה כדי שאפשר יהיה להקים ממשלה. הוא אדם חסר אחריות, אדם שאסור לו להיות בקדנציה הבאה בכנסת ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *