סערה ציבורית: צחי הנגבי לגלג על נזקקי הקורונה

השר צחי הנגבי התבטא בתוכנית "אופירה וברקוביץ" כי מי שטוען שאין לו מה לאכול זה "חרטא", והסעיר את המערכת הפוליטית.

השר צחי הנגבי התבטא בתוכנית "אופירה וברקוביץ" כי מי שטוען שאין לו מה לאכול זה "חרטא", והסעיר את המערכת הפוליטית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר לגנות את הדברים של השר הנגבי: "כמו בכל העולם הקורונה גובה גם בישראל מחירים כבדים של חיים, בריאות ופרנסה", כתב נתניהו. "המצוקה היא אמיתית וראש הממשלה עמל מסביב לשעון כדי לתת לה מענה. לרבות סיוע כלכלי והזרמת כספים מהירה לעסקים ולאזרחים".

בשיחת וואטסאפ בין השר בלי תיק צחי הנגבי לבין סאונדמן בשם אייל אלטרץ שהתפרסמה ברשתות החברתיות פונה אלטרץ לשר בעקבות הראיון שקיים אמש בערוץ 12.בהודעה שכתב אלטרץ הסאונדמן לשר כתב: "שלום לך מר הנגבי, שמי אייל אלטרץ איש סאונד שלא עובד כבר 4 חודשים. בכל הערוצים הראו אותי שהגעתי לפת לחם. אני רוצה להגיד לך שאני מתבייש שאנשים כמוך מייצגים אותי בממשלה. אתה פשוט ביזיון ואני אעשה את כל מה שאני יכולה שבבחירות הבאות אתה וחבורת אוכלי חינם שלא עבדתם יום בחיים שלכם, כדי שזאת תהיה הפעם האחרונה שלכם בכנסת. אני אצביע טיבי ולא לכם".

בתגובה ענה השר הנגבי להודעתו של אלטרץ: "אתן את הנייד שלך לטיבי ביום שני בכנסת. מקווה שהחיבור ביניכם יעשה טוב לעם".

השר צחי הנגבי התנצל עם צאת השבת על הדברים וכתב: "אני מתנצל על התבטאות חריפה שנאמרה על ידי במהלך ריאיון אתמול.
רציתי לומר למראיינים שביקורתם המוקצנת והבוטה כלפי הממשלה מייצרת חרדה בציבור במקום תקווה. רציתי לומר שהממשלה שאני חלק ממנה פועלת יום ולילה כדי להחזיר את ישראל למסלול של משק בריא וצומח.

לצערי, בלהט הדיון התבטאתי באופן שפגע ברגשות הציבור. זו לא היתה כוונתי ואני חוזר בי מן הדברים.

הקורונה היא מגפה עולמית שגובה מחירים אמיתיים וכבדים, בריאותיים, כלכליים וחברתיים. בתוך עמי אני חי, ואני ער למצוקה הגדולה של ציבור שלם שנמצא במלחמת הישרדות. אני מבטיח שנמשיך לפעול באחריות וברגישות כדי להחזיר את המשק למסלולו, ולפצות ככל הניתן רבים רבים שחרדים, בצדק, לעתידם ולעתיד משפחותיהם."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *