סער פנה ליועמ"ש בעקבות יאיר נתניהו: "עלילת שקר"

חבר הכנסת גדעון סער פנה הבוקר (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה שיעביר לו קטעים מתמלילי חקירתו של יאיר נתניהו בתיק 4000. סער פנה ליועץ בעקבות הפרסום בחדשות 12 על עדות בנו של ראש הממשלה שקרא לסער מטריד, "הוא העליל עלי עלילת שקר בדויה שלא הייתה ולא נבראה"

חבר הכנסת גדעון סער פנה הבוקר (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה שיעביר לו קטעים מתמלילי חקירתו של יאיר נתניהו בתיק 4000. סער פנה ליועץ בעקבות הפרסום בחדשות 12 על עדות בנו של ראש הממשלה שקרא לסער מטריד, "הוא העליל עלי עלילת שקר בדויה שלא הייתה ולא נבראה" .

סער טען כי כי בקשתו לקבלת חומר זה נדרשת לצורך הגנה על שמו הטוב. אמש הוא התייחס לתמלילים שפורסמו ואמר: "אם הדיווח נכון – אזי אני דוחה בשאט נפש את השקרים ההזויים והבזויים שיאיר ניסה לטפול עליי".

"זוהי עדות נוספת לקמפיין חסר מעצורים של הפצת עלילות כזב נגדי המתנהל במשך שנים במטרה להכפיש את שמי ולפגוע בי פוליטית", הוסיף סער. "כבעבר – הוא לא יצלח".

על פי הפרסום בחדשות 12, יאיר זילזל בחוקרים ותקף במילים קשות וחריפות ביותר את השוטרים, כן התפרץ לעבר החוקר בשפה בוטה והעלה טענות על כך שאת אביו חוקרים בזמן שאת יריביו הפוליטיים לא. "את גדעון סער שהטריד את המזכירה שלו וסידר לה תפקיד כדי שתשתוק, ואתם יודעים את הסיפור עם גדעון סער, אתם לא חוקרים כי זה לא מעניין", טען בנו של ראש הממשלה.

יאיר נתניהו טען בחקירתו: "זו "בושה וחרפה. אין פה שום חיפוש של צדק. אם היה חיפוש של צדק, לא הייתם חוקרים: לא אותי באזהרה, אלא את ציפי לבני שקיבלה חוות דעת מנוני מוזס לקדם את חוק ישראל היום שהיה מכניס מיליונים למוזס ובתמורה קיבלה לא שתיים וחצי כתבות בוואלה, אלא קיבלה כל יום עשרות כתבות, בידיעות אחרונות ו-YNET".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *