סקר: טראמפ מצמצם פערים במדינות המכריעות

ב-15 המדינות המכריעות, הפער בין טראמפ לביידן עומד על אחוז בלבד לפי הסקרים האחרונים טראמפ צמצם הרבה מאוד מהפער מאז חודש יוני

ב-15 המדינות המכריעות, הפער בין טראמפ לביידן עומד על אחוז בלבד לפי הסקרים האחרונים טראמפ צמצם הרבה מאוד מהפער מאז חודש יוני.

מסקר שפורסם הלילה (שני) ב-CNN עולה כי 50% מהמצביעים מתכוונים להצביע לביידן, בעוד ש-46% יעניקו את קולם לטראמפ. בקרב 15 המדינות שנחשבות לכאלו שבהן הקרב צפוי להיות צמוד במיוחד, ביידן זוכה ל-49% אחוזי תמיכה לעומת 48% לטראמפ. מדובר ב-10 מדינות שבהן גבר טראמפ על יריבתו הילרי קלינטון ב-2016 וחמש נוספות שבהן הפסיד לה.

טראמפ התחזק בקרב גברים, כאשר כעת 56% צפויים להצביע לטראמפ לעומת 40% שאמרו כי יצביעו לביידן. ביוני הסקרים הצביעו על שוויון בין השניים בקרב אוכלוסייה זו.

בקרב מצביעים עצמאים, ביידן זכה ל-52 אחוזי תמיכה ביוני לעומת 41 אחוזים בלבד לטראמפ, אך כעת היתרון שלו ירד לאחוז אחד בלבד (46% לעומת 45%).

אלא שבסקר אחר, בזמן ששתי המפלגות הגדולות מתכוננות לועידות שלהן, המירוץ לבית הלבן נוטה לכיוון הדמוקרטים, ג'ו ביידן עם יתרון דו ספרתי על פני הנשיא טראמפ, כך על פי סקר של הוושינגטון פוסט-ABC. היתרון של ביידן הצטמצם מעט לעומת הסקר הקודם בו ביידן החזיק ביתרון של 15 נקודות אחוז, בחודש מרץ ההפרש ביניהם עמד על 2% בלבד וכעת הוא (53%-41%)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *