סקר: שס נחלשת – ליברמן מזנק

סקר מנדטים חדש שהתפרסם הערב ב'ערוץ 13' מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד  בראשות נתניהו מקבלת 31 מנדטים,  כמו גם כחול לבן 31. עוצמה יהודית מתקרבת לאחוז החסימה

סקר מנדטים חדש שהתפרסם הערב ב'ערוץ 13' מעלה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום הליכוד  בראשות נתניהו מקבלת 31 מנדטים,  כמו גם כחול לבן 31.

על פי הסקר – ימינה בראשות שקד יציבה עם 12, ליברמן מטפס ל- 11, הרשימה המשותפת 9, המחנה הדמוקרטי 8.

בגזרת החרדיות – יהדות התורה 7, ש"ס מתרסקת ל-  6, העבודה-גשר 5.

מסקר שערך הפרופסור קמיל פוקס עבור חדשות 13, עולה כי עוצמה יהודית יהודית מתחזקת ומתקרבת לשלושה מנדטים, עם 2.1% מהקולות. זאת לאחר שבסקר האחרון שנערך ע"י חדשות 13 קיבלה עוצמה יהודית 1.9% מהקולות.

הסקר מלמד על מגמת התחזקות של עוצמה יהודית בסקרים האחרונים. כך גם בסקר של חדשות 12 שנערך ע"י מכון 'מדגם' לפני כיומיים בו קיבלה עוצמה יהודית 2.7% מהקולות – כשלושה וחצי מנדטים, על סף אחוז החסימה. זאת לאחר שבסקר האחרון שנערך ע"י מדגם קיבלה עוצמה יהודית 2.2% מהקולות.

סך הכל – גוש הימין – 56, מרכז שמאל – 53 וליברמן 11.

על השאלה באיזו מידה בצלאל סמוטריץ' מתאים לכהן כשר בממשלה וכחבר קבינט. 40% אחוז מהנשאלים השיבו כי הוא כלל לא מתאים, 15% חושבים כי הוא לא כל כך מתאים, 13% חושבים שהוא די מתאים ו-11% חושבים שהוא מתאים מאוד. 21% השיבו כי הם לא יודעים

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן

    מה לא ברור ליברמן עלה על הפטנט של לפיד תקוף חרדים תקבל מנדטים אבל אלה מנדטים שבאים מלפיד ולכן ביבי יהיה ראש הממשלה בטח שהתגובה קיימת אבל אתם לא תפרסמו אותה זה נקרא סתימת פיות בינתיים אתם שולטים אבל הכל ישתנה בעזרת השם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. ליברמן

    מה לא ברור ליברמן עלה על הפטנט של לפיד תקוף חרדים תקבל מנדטים אבל אלה מנדטים שבאים מלפיד ולכן ביבי יהיה ראש הממשלה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. תמיד בסקרים של ערוץ 13 מורידים לשס

    תבדקו את זה גם בבחירות הקודמות וגם בבחירות האלו

    אלי ישי |
    הגב
  4. למה חרדים בברוקלין כן יכולים לעבוד?

    ליברמן המשיח החילוני

    דון קישוט |
    הגב
  5. "חזו בני חביבי"

    "מזל טוב" – "חזו בני חביבי"

    התקיים השבוע מעמד מרגש ומרטיט, של כבוד התורה, בחגיגת סיום מסכת קידושין שנלמדה ע"י בן עליה, אסיר עולם התורה, האברך המופלג, הצדיק והקדוש, רבן של כל בני הגולה, מגדולי דורינו, מורינו ורבינו הרה"ג רבי מאיר בלוי שליט"א, נרו יאיר ויזרח לעד, בתקופת המאסר.

    המעמד המיוחד התקיים השבוע במזל טוב ביום שלישי י"ב אב בביתו הצנועה בשכונת ברכפלד במודיעין עילית, בהשתתפות בני המשפחה הקרובים החשובים, לוחמי מלחמת השם בחרמה, מתוך שמחת התורה והתרוממות רוח ונפש, כאשר אסיר עולם התורה זכה לסיים את מסכת קידושין בישיבת מהר"מ מרוטנבורג בכלא 4, כשזו המסכת השניה שכבר זוכה לסיים מאז שנחטף ע"י "הצבא השמד" בעוון עמידתו על משמר התורה והיהדות, שלא להתייצב בלשכות הגיוס השמד והזימה… לא לדיחוי – ולא לפטור כדי שלא לשתף פעולה עם גזירת השמד.

    במהלך הסעודה נשא אסיר עולם התורה דברים נרגשים, והודה לקב"ה על הזכות למסור נפש ולקדש שם שמים, וכן הודה לארגון 'שומרי תורה' על הליווי הצמוד לכל אורך הדרך, מכל הבחינות, ועל כך שבזכות הסיוע המסור, הוא יכול להמשיך ללמוד גם בתנאי המעצר בהם הוא נמצא בחודשים האחרונים, כאשר כאמור המסכת הקודמת שסיים היתה מסכת בבא קמא, והמסכת שסיים כעת היתה מסכת קידושין, ועתה החל בס"ד בלימוד מסכת יבמות.

    כזכור, בעוד יומיים ביום חמישי אמור להתקיים בבית המשפט הקראת פסק הדין בעניינו, כשכל בני היהדות הנאמנה לקב"ה, מעתירים בתפילה לשחרורו המהיר, ובטוחים שיתקיים בו באסיר עולם התורה מאמר חז"ל "תורה שלמדתי באף, היא שעמדה לי".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב