עוברים דירה בתל אביב? ככה תמצאו מובילים מומלצים

רודפים אחרי נותני השירותים שלכם? השרברב לא מגיע בזמן, חברת האינטרנט מגיעה בין 3-5 אבל רק בשנת 2020? לפחות בתחום אחד תדעו שיש פתרון פשוט למדי – בחירת חברת ההובלה לדירה או המשרד. שירות אינטרנט חדשני הופך את תחום ההובלות לקל ופשוט מתמיד. הכירו את גט-מובינג

מדי שנה בחודשי הקיץ מיליוני ישראלים עוברים דירות בכל רחבי הארץ. חלק קטן עובר באמצעות הרכב האישי אך מרביתנו נעזרים בחברות הובלה מקצועיות המובילות את הכבודה מנקודה א' לנקודה ב'. 

באמצעות אתר אינטרנט בשם "גט מובינג" אתם יכולים להזין את כל פרטי ההובלה. לאיזו כתובת חברת ההובלות צריכה להגיע ובאיזה תאריך, מה הכבודה שיש להעביר ומהי נקודת היעד. הוספה של פרטים מדויקים כמו קומה, אפשרות להחנות את המשאית בקרבת הבית וכן שימוש במעלית יעניק לכם אפשרות לקבל הצעות מחיר סופיות שאינן ניתנות לשינוי ממספר חברות הובלה. האתר עובד באזור המרכז, הצפון והדרום ומקשר אתכם עם חברות הובלה מקומיות בכל עיר.

כמה עולה השימוש באתר?

השימוש באתר הוא חינמי לחלוטין מצדכם והאתר גם אינו גובה דמי תיווך. בפועל, החברות המשלמות על הזכות לתת לכם שירות הן אלה שמכסות את עלויות תפעול האתר. אתם לעומת זאת, זוכים להסכם מחייב עם חברת הובלות המתחייבת להגיע בתאריך מסוים ולבצע את ההובלה בדיוק במחיר שאליו התחייבה.

תוכלו לגלות ביקורות שהאירו לקוחות נוספים על החברה ולהוסיף ביקורת משלכם לאחר ההובלה – כך למובילים שלכם יש אינטרס נוסף לתת לכם שירות מושלם בתמורה לביקורת מחמיאה באתר.

אילו עוד שירותים ניתן למצוא ב"גטמובינג"?

האתר מציע גם חנות מקוונת הכוללת את כל צרכי ההובלה שלכם החל קרטונים ומוצרי אריזה מתקדמים במחיר אטרקטיבי ועד לארגזים המיועדים להעביר את כל תכולת הדירה. אם אינכם בטוחים כמה ארגזים תצטרכו האתר מציע גם חבילות מוצרים מוכנות על פי גודל הדירה שאתם מעבירים. כל כך קל וכל כך פשוט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *