עוצמה יהודית בגדו ברב כהנא – דב הלברטל

האמת היא כזו: עוצמה יהודית היא חבורה של פחדנים עלובים ושפלים, שכל רצונם בשררה ופרסומת, ומסתירים בעליבות את האמת הכהניסטית שלהם ותוקעים סכין בליבו של הרב כהנא. דעה

כמי שמתנגד בכל תוקף לדרכו של הרב מאיר כהנא, אבוא כאן לתבוע את עלבונו. כי ברור שהיה צריך לפסול את הרשימה הכהניסטית של עוצמה יהודית רק שישנה בעיה מסוימת. חברי הרשימה פחדנים ומוגי לב. עושים מעשה שמאל ומבקשים שכר ככהנא.

בן גביר, מרזל וגובשטיין, מפחדים להגיד את האמת. הם מסתירים את תמיכתם המלאה בכהנא. ולמה הם עושים את זה? כי הם מפחדים להישפט, ויותר מכך, מפחדים שיפסלו אותם מלרוץ לכנסת. הם מוכרים את האידיאולוגיה שלהם במחיר נזיד עדשים של מנדטים. הם בוגדים במשנתו של כהנא.

הרי הרב כהנא היה מוכן לשלם כל מחיר על האידאולוגיה שלו. דבריו היו ברורים ונחרצים. הוא היה עקבי. לדעתו היה צריך לגרש את כל ערביי ארץ ישראל, כי זה או אנחנו, או הם. הוא גם רצה לחוקק חוק של איסור מגע של אישות עם ערבים. ירושלים גם היא היתה צריכה להיות נקיה מערבים, ולא כל שכן הר הבית.

והוא שילם את המחיר היקר ביותר על ערכיו, הוא נרצח. במשך עשרות שנים, ישב הרב כהנא לפרקים בכלא האמריקאי או הישראלי. באופן מצטבר, הוא ישב מספר שנים. ולא רק שהוא נכלא, נאסר עליו להתמודד לכנסת ומפלגתו הוצאה מחוץ לחוק. והוא המשיך בעוז רוח ובאומץ לדבוק בדעותיו. לעולם לא ויתר. לעולם לא ניסה להסתיר או לטשטש. הרב כהנא היה בדרכו אדם גדול באמת.

תלמידיו של הרב כהנא, הם כבר אנשים קטנים ושפלים. חבורה של פחדנים, שמוכרים את כל ערכיו עבור כסא בכנסת. הרב כהנא מתהפך בקברו למשמע דברי תלמידיו. הם בגדו בו. הייתי אוסר עליהם לעלות לקברו.

עוצמה יהודית הם זאב בעור של כבש. האם שמעתם לאחרונה מבן גברי משהו שמזכיר את משנתו של הרב כהנא? האם שמעתם איזו אמירה מפתיעה של מרזל או גובשטיין? הם לא יותר ימניים מליברמן. האם הם יעזו, כמו ליברמן, לומר שצריך לעשות חילופי שטחים ולטרנספר את הערבים לרשות הפלסטינית?

אפילו הרב פרץ אמר בפשטות שצריך לספח את השטחים ולא לתת לפלסטינים זכויות אזרחיות. במילים אחרות, אפרטהייד. האם מרזל יעיז היום לומר זאת בצורה ברורה כמו הרב פרץ? מה הם בכלל אומרים? שצריך לכבוש את עזה? רוב הגנרלים אומרים שזה בלתי נמנע. הם אומרים שצריך עונש מוות למחבלים (מי שמע אותם אומר את זה)? גם ליברמן ורבים בליכוד ובימינה סבורים כך.

הם בכלל אומרים שצריך לעשות לערבים טרנספר מרצון? שמעם אותם אומרים את זה? אבל סמוטריץ' ואפילו ראש הממשלה לא מפחדים להגיד את זה. אז במה הזאבים האלה בעור של כבש שונים אפילו מאנשי מרכז?

האמת היא כזו: עוצמה יהודית היא חבורה של פחדנים עלובים ושפלים, שכל רצונם בשררה ופרסומת, ומסתירים בעליבות את האמת הכהניסטית שלהם ותוקעים סכין בליבו של הרב כהנא.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חמור הלברטל

    כותב המאמר שונא את כל מה שלא הו
    מזרחים
    מתנחלים
    דתי לאומי
    חבד

    יוסף |
    הגב
  2. דעה

    עצם זה שמר בעל דעה ושמו דב טרח שנקרא
    את הגיגיו אומר שעוצמה בדרך הנכונה ויישר כוח
    להם על אהבת ישראל ללא תנאים מקדימים

    איוב האשדודי |
    הגב
  3. דב הלברטל שר"י, שליחו של... מקבל תגמול נאה כדי להעביר עוד בוחרים

    פוטנציאלים למפלגת…

    כל האמת |
    הגב