עיצוב לוגו: כי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

תארו לעצמכם אירוע ענק וחגיגי, ואתם אורחי הכבוד. כולם כבר הגיעו, הקייטרינג מסודר, בקבוקי היין פתוחים, והנה אתם צועדים פנימה, עם מכנס קרוע, שיער לא מסודר, נעליים פתוחות וחוסר טאקט שיפתיע גם את הפוליטיקאי הוותיק ביותר.

תמונה לא נעימה, ותמונה שפוגש כל מי שרואה את העסק שלכם – באתר, בחוברת מודפסת, או בכל מקום אחר, במידה ולא הקפדתם על עיצוב הלוגו שלכם, הפנים שלכם לעולם.

עיצוב של לוגו איכותי הוא צעד לעבר מקצועיות, צעד חשוב וחיוני שמחייב כל בעל עסק המחפש מיתוג ובידול, יצירת שם ובניית קהל לקוחות נאמן, או במילים אחרות – בשבילכם.

מה כל-כך חשוב בעיצוב לוגו?

כדי להעמיק את התובנה על חשיבות הלוגו, ניקח רגע לחשוב על החברות הגדולות, חברות הענק שכולנו מכירים:

חברת אפל עם התפוח, גוגל עם הלוגו הצבעוני, נייק עם סמל ה"ווי" המוכר, קוקה קולה עם הצבעים החזקים, כל אלו הם רק דוגמאות ספורות לחברות שהבינו את חשיבות הלוגו, וידעו לשייך בין לוגו לתחושה, ובין התחושה למוצר שלהם – בדיוק מה שאתם רוצים לעשות כדי לעורר את הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם לבצע רכישה.

גם החברות הגדולות בישראל דאגו למתג את עצמן, וכולם מכירים את הלוגו המזנק של דואר ישראל, הלוגו של מפעל הפיס, של גבינת הקוטג' האהובה בישראל, ועוד עסקים רבים ומצליחים. בין אם מדבור בחברה בינלאומית או חברה ישראלית גדולה – המיתוג הוא הקובע, והלוגו המעוצב עומד בחוד החנית.

כן, גם לבעלי עסקים קטנים!

עיצוב לוגו לעסק שלכם הוא הצעד הראשון בהתחייבות שלכם לעצמכם וללקוחות שלכם, לקשר הנוצר ביניהם לביניכם. קשר זה מבוסס על הכרה כי המוצר או השירות שלכם משדרים איכות, כי אתם עומדים מאחורי המוצר והשירות, וכי הם יכולים לסמוך עליכם.

מחקרים מראים שוב ושוב כי למרות הדמיון הטכנולוגי בין החברות והדמיון הרב באיכות המוצר הסופי, ואפילו במקרים בהם המוצר הלא ממותג קיבל דירוג גבוה יותר מחוות דעת מומחים, קהל הצרכנים בוחר שוב ושוב בחברות שמותגו היטב, חברות גדולות וקטנות כאחד, אשר הלוגו המוכר והאיכותי שלהן מתנוסס על המוצר שלהן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.