עכשיו זה רשמי: עיריית אלעד והעומד בראשה עתרו לבג"צ נגד הסגר

הסגר באלעד שעורר זעם רב במגזר החרדי, הצליח להגיע עד לבג"צ בחסות ראש העירייה, שנאלץ להתמודד עם המצב המורכב כמעט לבדו. בהמשך היום צפוי בג"צ לקבוע דיון בעניין

עיריית אלעד וראש העיר ישראל פרוש הגישו לפני זמן קצר עתירה לבית המשפט העליון, על מנת לבטל את הסגר בעיר, זאת לאחר שהם נותרו ללא מענה מראשי המפלגות החרדיות ומראש הממשלה סביב העניין.

בתחילת כתב העתירה שהוגש לפני זמן קצר נכתב "מקבלי ההחלטות שכחו דבר פעוט אחד: במלחמה שאליה יצאנו אין הפרדה בין המאבק הלאומי למאבק של הרשויות המקומיות. המאבק הוא משותף. מי שלא מבין זאת – לא ינצח את הקורונה לעולם".

מיד לאחר מכן נכתב כי "מוגשת בזאת עתירה דחופה למתן צו על תנאי שיורה למשיבים לבוא וליתן טעם מדוע לא תבוטל החלטת ממשלה מיום 2020.06.23 בה הוחלט כדלהלן: "מתוקף הסמכות הקבועה בתקנה 2 לתקנות שעת חירום להכריז על האזורים הבאים כאזור מוגבל כהגדרתו בתקנות, כולל את השטח המוניציפלי של העיר אלעד".

בכתב העתירה הוסיפו העותרים וטענו "החלטה זו ניתנה מבלי לקיים היוועצות עם העותרים, מבלי להתייעץ עם העירייה עליה הוטל הסגר, וראש העיר שעושה לילות כימים בטיפול במשבר הקורנה בעיר בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף והמשטרה. נוכח הדחיפות, מתבקש בית המשפט הנכבד לקבוע מועד דיון בהקדם האפשרי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *