עמיר פרץ: "יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר"

פרץ: "יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר. משפחת נתניהו מעולם לא ירדה מהמרפסת. הידיים על המקלדת ידי יאיר אבל הקול, קול נתניהו

מאות מפגינים הגיעו הערב לכיכר רבין בת"א להפגנה שאורגנה על ידי מפלגת העבודה גשר במחאה על דבריו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, נגד יצחק רבין. באירוע נכחו, בין היתר, יו"ר העבודה גשר, עמיר פרץ ושמעון שבס, שהיה מנכ"ל משרד רה"מ במהלך כהונת רבין. במהלך האירוע נצבעו המים במזרקה בכיכר בצבע אדום והוקרנו על מסך ענק אירועי ההסתה שקדמו לרצח.

פרץ המשיך: הרוצח לא פעל לבד… לא לא, אל תתבלבלו. עמדה מאחוריו מערכת הסתה ודה לגיטימציה ענקית, שטופת שנאה ועתירת משאבים וכוח.
ועמדו מאחוריו גם אישים פוליטיים, בינהם מנהיג אופזיציה שהלך בצומת רעננה שמאחוריו ארון קבורה ועמד במרפסת בככר ציון שמתחתיו פוסטרים של רבין במדי אס אס.
אז, הוא נלחם לעצור את תהליך השלום, היום הוא נלחם לשמר את כסאו. אל תתבלבלו. הידיים על המקלדת ידי יאיר אבל הקול, קול נתניהו.
משפחת נתניהו מעולם לא ירדה מהמרפסת.

פרץ אמר: "אני קובע פה, יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר. יגאל עמיר כבר לא ירצח אף אחד. הוא בכלא לשארית חייו. אבל הרבה יגאל עמירים קוראים עכשיו את הציוצים, מקשיבים טוב טוב להיעדר ההסתייגות ממנהיגם, האבא, ומבינים מה עליהם לעשות.

אני קורא מפה ליועץ המשפטי לממשלה – האחריות עליך. אותי פחות מעניין שמפניות וסיגרים. אותי מעניין לעצור את הרצח הבא! רק בכוחך לעצור את הטירוף הזה. משטרת ישראל והשב"כ חייבים לפעול כדי לעצור את ההסתה המסוכנת הזאת שפוגעת בכל חלקה טובה בישראל ומכשירה את הרצח הבא.

לסיום הבטיח פרץ: "אגיש קובלנה פלילית פרטית כנגד יאיר נתניהו. זוהי לא הסתה כנגד יצחק רבין עליו השלום. זוהי הסתה לפגיעה בכל מי שלא חושב כמוהם. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובכל הכח על מנת לחסום את חשבון הטוויטר הזה לפני שיהיה מאוחר מדי".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הוא לא פעל בכלל. היה את שמפניה מהשב"כ והשב"כ

    אז יאיר אתה יכול להיות רגוע ואל תתפתה לשב"כ מספיק יש אחד כלוא על לא עוול בכפו בגלל השב"כ וזה יגאל עמיר

    שרון |
    הגב