פגיעה ישירה באשקלון: הרוג ראשון מתחילת הסבב

במהלך הלילה נורו מטח גדול של רקטות לעבר אשקלון ושדרות. פגיעה ישירה נרשמה גם באשקלון ובבית בשדרות. כתוצאה מכך נהרג אדם כבן 60

חובשים באיחוד הצלה סניף אשקלון  הוזעקו הלילה לדירת מגורים באשקלון שם טיפלו בבן אדם כבן 60 שנפצע אנושות כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה באשקלון. לאחר טיפול רפואי שלא צלח – נקבעו מותו בבית החולים. במהלך הלילה נורו מטח גדול של רקטות לעבר אשקלון ושדרות. פגיעה ישירה נרשמה גם באשקלון ובבית בשדרות. ממד"א נמסר כי נקבע מותו של גבר כבן 60 שנפגע מרסיסי רקטה שפגעו בו בחזה ובראש.

 

בשעה 02:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פגיעת רקטה בבניין בגזרת אשקלון, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי גבר בשנות השישים במצב קריטי עם פציעות מרסיסים בחזה ובבטן .

פאראמדיק מד"א מוטי שוב וחובשי מד"א בן טטרו וישראל לוגסי סיפרו:"מיד לאחר האזעקה הזניקו אותנו לבית פרטי שספג פגיעה מרקטה, בכניסה לבית ראינו גבר בשנות השישים שוכב מחוסר הכרה לאחר שנפגע בחזה מרסיסים, הענקנו לו טיפול רפאי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים בדחיפות תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי."

 

שמעון לוגסי ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מדווח מהזירה כי כמו כן טופלו במקום שלושה נפגעי חרדה ע"י צוותי יחידת חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה.

 

מצאת השבת ועד לשעה זו טופלו ע"י חובשים באיחוד הצלה וצוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה כ-40 נפגעים קל כתוצאה מנפילות במהלך ריצה למרחבים מוגנים ונפגעי חרדה עקב שמיעת האזעקות ונפילות הרקטות בדרום הארץ והשפלה.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מדווח: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה בדרום בכוננות מוגברת ונותנים מענה מהיר ומיידי לכל הפניות עד כה. כמו כן מוקד החירום של איחוד הצלה תוגבר למתן מענה מהיר והזנקת המתנדבים לכל אירוע חירום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *