פולקמן פורש מהליכוד – חברת ברית המועצות תחליפו

חבר הכנסת רועי פולקמן הודיע הערב (ראשון) על פרישתו ממפלגת "כולנו" וגם שאין בכוונתו להשתלב בליכוד. ההודעה מגיעה לאחר שביבי דרש מכחלון להדיח את פוליקמן כדי לפנות מקום ליוצאת ברית המועצות

חבר הכנסת רועי פולקמן הודיע הערב (ראשון) על פרישתו ממפלגת "כולנו" וגם שאין בכוונתו להשתלב בליכוד.

כל זה מגיע לאחר שלפני שבועיים ראש הממשלה נתניהו ביקש ממשה כחלון להדיח מרשימתו את רועי פולקמן – בכדי שאת מקומו במשבצת ה-35 של רשימת הליכוד לכנסת תיכנס טלי פלוסקוב – שתשאב קולות מליברמן בקרב יוצאי ברית המועצות.

חכ רועי פולקמן  מסר כי מדובר ב"סוף תקופה". וכך מסר:  מיד לאחר פיזור הכנסת והסיכום הראשוני בין "הליכוד" ו"כולנו" על ריצה משותפת, שקלתי להודיע שאין בכוונתי להשתלב ברשימת הליכוד לכנסת ה-22. זאת למרות המקום שהוצע לי ברשימה. התבקשתי מצד חברי למפלגה לא למהר לקבל החלטות, וכך עשיתי. המתנתי לראות שאכן הדבר מנוי וגמור ומה יהיו המשמעויות. היום לאחר החלטת בית המשפט העליון העניין סופי. לפיכך הודעתי ליו"ר מפלגתי שאני מוותר על מקומי ברשימה לכנסת ה-22. את שאיפתי לעשות ולתרום לא מיציתי ואני משוכנע שאמצא את דרכי לעשייה למען הציבור גם בעתיד.

במהלך קדנציה עמוסה בת ארבע שנים בכנסת ה-20 זכיתי לעבוד עם שותפים בקואליציה ולקדם עשייה משמעותית עבור הציבור. פעלתי עם כל המפלגות מתוך הערכה וכבוד. כולל כמובן עם חברי מתנועת הליכוד, יש בינינו הסכמות וערכים משותפים. יחד עם זאת, מקומי בעת הזו איננו שם.

זכיתי כיו"ר סיעת כולנו להוביל בכנסת סיעה שבראש וראשונה הינה סיעה חברתית. סיעה שבפעם הראשונה מאז המחאה החברתית בשנת 2011 הביאה בשורה אמיתית למעמד הביניים ולשכבות החלשות בישראל. צמצום פערים ושוויון ולא רק שוק חופשי וצמצום רגולציה. זאת לצד שמירה על ממלכתיות ודוגמא אישית. אפשר וצריך לעשות רפורמות בתחומים רבים, אבל בלא דה לגיטמציה לתקשורת, לעובדי המדינה, ולרשויות אכיפת החוק.

 

שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון מסר: "ח"כ רועי פולקמן הוא אחת הדמויות המרכזיות בהצלחת המהפכה הכלכלית-חברתית שעברה על מדינת ישראל בשנים האחרונות. הוא מהפרלמנטרים המצטיינים שהכרתי, והייתה לי זכות גדולה לעבוד איתו בצורה הדוקה בארבע וחצי השנים האחרונות.

רועי הוא שליח ציבור אמיתי וערכי, שמבין את חשיבות המוסדות הדמוקרטיים והקפיד לשמור עליהם, בן אדם חברתי שרואה תמיד לנגד עיניו אך ורק את טובת האזרח.

רועי יחסר לי באופן אישי והוא יחסר לכנסת ישראל. אני מודה לו על עבודתו המסורה ובטוח שימשיך לתרום למדינת ישראל ולחברה הישראלית בהמשך הדרך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *