פורום מנהלי קשרי לקוחות של הכללית התכנס בטבריה תחת קונספט 'כללית אחת'

מדובר בפריסה מרשימה שאין לה מקבילה בתחום, הכוללת 8 מחוזות, אלפי רופאים מומחים, מנהלי מחלקות ובכירים ב-1400 מרפאות, 14 בתי חולים וחברות בת.

פורום מנהלי קשרי לקוחות של הכללית התכנס בטבריה תחת קונספט 'כללית אחת'
מדובר בפריסה מרשימה שאין לה מקבילה בתחום, הכוללת 8 מחוזות, אלפי רופאים מומחים, מנהלי מחלקות ובכירים ב-1400 מרפאות, 14 בתי חולים וחברות בת.
הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי, מסביר כי "כללית אימצה כלל שהפך לעוגן ברור אצל כל אחד מנותני השירותים בה לפיו 'הלקוח עומד במרכז' ובשל כך כינסה את הפורום".
פורום מנהלי קשרי לקוחות שהתכנס בטבריה גובש תחת הקונספט של 'כללית אחת' שמשמעותו שימוש אפקטיבי 'לטובת הלקוח' במשאבי האיכות של 'כללית' ברמה הארצית, מנהלי קשרי הלקוחות, כ-20 במספר, עובדים בשיתוף פעולה לטובת הלקוח ומשמשים כשגרירים למידע ולסיוע בכל רחבי הארץ וב-14 בתי החולים של 'כללית'. כך זוכה הלקוח החרדי ב'כללית' לקשת רחבה של שירות ברמה הארצית תוך שימת לב אישית של מנהלי קשרי לקוחות של המגזר החרדי המתנהלים כיחידה אחת.
בטבריה גדלה ומתפתחת קהילה דתית וחרדית ולאור ההצלחה הגדולה של 'כללית' בעיר התכבדו מר יוסי אוקנין, מנהל קשרי לקוחות מחוז צפון והגב' ס. כהן, מנהלת קשרי לקוחות טבריה ומרפאת 'אהל יעקב', לארח את הכנס הראשון של הפורום.
המשתתפים הגיעו מכל קצות הארץ והשתתפו במרתון דיונים מקצועיים שעסק במינוף השירות ובהתאמתו לצורכי הקהילה, מתוך תחושה של שליחות. הרצאות בתכנים מקדמי בריאות נידונו בשיטת סיעור מוחות.
לאחר הדיונים הוזמנו חברי הפורום לביקור במרפאת "אוהל יעקב" והתרשמו מהיקף השירות, פריסתו ועוצמתו.

"ביקור במרפאה אינו בסדר עדיפות של האזרח וברור לנו שהוא מגיע רק כשצריך. אבל משהוא מגיע צוות המרפאת כולו, בניהולו הרפואי של דר' שלמה ברודסקי הי"ו, עושה הכל על מנת להשרות אווירה נעימה ונינוחה", אמרה גב' ס. כהן וציינה כי בחודשים האחרונים הורחב השרות הרפואי הסעודי והמנהלי והותאם לאופי של ציבור הלקוחות ולצרכיו. המרפאה פתוחה עד לשעות הערב המאוחרות ובקרוב בע"ה יחל פרויקט בינוי בית מרקחת".
מן הראוי לציין, מרפאת "אוהל יעקב" המנוהלת ע"י הגב' ס. כהן (שאף קבלה פרס מצוינות מחוזי לשנת 2012) נחשבת ומוערכת בהנהלה הראשית ולא בכדי, כמרפאת מודל לאיכות רפואי ומצוינות בשירות.
מר יוסי אוקנין פרש בפני המשתתפים בפורים את היקף הפעילות ועומק המעורבות של הצוות לרווחת הקהילה בטבריה בכלל ולמען לקוחות 'כללית' בפרט, וסיים בדברי הערכה להנהלת מחוז צפון, למנהל האדמיניסטרטיבי של מינהלת הגליל, ולמנהלי המגזר בהנהלה הראשית – על אוזן כרויה ורוח גבית לאורך כל הדרך.
בפורום השתתפו אף חברי מערך התקשורת השיווקית, כאשר גב' ח. קוריץ, מנהלת הפרסום החרדי, הציגה את מערך התקשורת וכן את הרחבת הכיסויים החדשים של המושלם.
ר' משה רוזנגרטן, מהנהלת 'כללית' אשר הוביל לקיום הפורום, הבטיח להמשיך ולעמוד בקשר עם מנהלי קשרי הלקוחות בכל רחבי הארץ, כפי שהוא עושה מימים ימימה, ולהרחיב עוד ועוד את הקשר בין כל הגורמים לטובת הלקוחות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.