"פסיכופטית": עובדת בבלפור תובעת את שרה נתניהו

הערב דיווח (ד') כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, כי אישה שעבדה במעון ראש הממשלה בירושלים תובעת את רעייתו של נתניהו ואת משרד רה"מ על סך 650 אלף שקל בגין התעמרות בעבודה

הערב דיווח (ד') כתב המשפט של חברת החדשות, גיא פלג, כי אישה שעבדה במעון ראש הממשלה בירושלים תובעת את רעייתו של נתניהו ואת משרד רה"מ על סך 650 אלף שקל בגין התעמרות בעבודה, העסקה פוגענית, סבל ופגיעה בשמה הטוב. מדובר בעולה חדשה מצרפת, אם ל-5 ילדים וסבתא ל-7 נכדים, שעבדה במעון במשך חמישה חודשים

מתוך היומן שכתבה העובדת בבית ראש הממשלה:

"די! הצילו הצילו! בא לי למות! הבעיה שאין לי ברירה, אין! וכולם יודעים על זה! מתפללת שהכל יעבור ושיקרה נס! השם תעשה לי נס! אי אפשר לחיות כל יום עם פסיכופטית, מתה לעוף משם לפני שיהיה מאוחר".

"שכחתי לזרוק את השקית זבל של יום חמישי שנמצאת מאחורי הוילון למטה… היא צרחה עלי, ביקשה שאלך להתקלח, שאלך לבית. מה יהיה? כל פעם משהו חדש, אומרת שאני מלוכלכת, טיפשה ומושתלת. לא גברת נתניהו, אני לא טיפשה ולא מפגרת ולא מושתלת, אני אישה, אמא, שבאה לעבוד אצל ראש הממשלה. ראש הממשלה שלנו. היא איימה ומאיימת עלי כל דקה שהיא תתבע אותי ושאני מנסה לסכסך בינה לראש הממשלה ואמרה לי – מה את רוצה? שאני אהיה כמוך? גרושה?"

"היה לי יום מטורף, מהבוקר הגברת לא הפסיקה לצרוח עליי. אפילו ראש הממשלה אמר לה להפסיק, היא הייתה בטרנס, בצהריים קיבלה קריזה, נשכבה על הרצפה צרחה וצרחה כמו מטורפת, רעדה מעצבים. התגלגלה על הרצפה וכל זה אומרת שזה בגללי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *