פעילי להב"ה מפגינים בכניסה לדיר קדיס

פעילי ארגון להב"ה חוסמים בשעה זו את הכניסה לכפר דיר קדיס בו מתגוררים הערבים שביצעו את האונס המזעזע של הילדה בת ה-7.  הפעילים הניפו שלטים עליהם התנוסס הכיתוב: "די לטרור החופשי"

פעילי ארגון להב"ה חוסמים בשעה זו את הכניסה לכפר דיר קדיס בו מתגוררים הערבים שביצעו את האונס המזעזע של הילדה בת ה-7.  הפעילים הניפו שלטים עליהם התנוסס הכיתוב: "די לטרור החופשי".

הנאשם בסיפור שמזעזע את המדינה הוא נאזי עבד אל חמיד קאתוסה, בן 46 תושב הכפר דיר קדיס. החשוד הוא אב לילדים וללא עבר פלילי או לאומני.

 

למשטרה היה חסר בחקירה מידע משמעותי לגבי הזמנים שעליהם נקבה הילדה, הילדה העדיפה שלא לספר להוריה, ומשגילו ההורים את הסיפור הם העדיפו להתייעץ עם רבנים בעיר חרדית בדבר הגשת התלונה.

אל חמיד שהוכנס למעצר לפני 40 ימים מכחיש בתוקף את הפרטים. לאורך כל זמן החקירה, במשטרה ניסו לאתר כל העת את הבית בו אירע המקרה האכזרי. מה גם שהילדה לא כל כך זוכרת את פרטי האירוע הטראומתי.

חוקרים שהגיעו לעיר החרדית שאלו את אחד התושבים שהעיד שהפלסטיני החשוד עושה עבודות שיפוץ בביתו. כאשר החוקרים מגיעים לבית הם מבינים כי זו ראיית הזהב שכן הבית שתואם בדיוק לתיאור שמסרה הילדה – כך דווח במאקו 2.

כזכור, כתב אישום הוגש אתמול נגד פלסטיני תושב דיר קדיס בגין אונס בנסיבות מחמירות של ילדה בת 7, תקיפה וחטיפה. הנאשם, עבד במוסד חינוכי באזור בנימין בניקיון ותחזוקה. לפי האישום, הנאשם שהכיר את הילדה במוסד בו עבד, הוביל את הילדה לבית בכוח, עשה בה מעשים חמורים ושחרר אותה. האירוע התרחש בעיר חרדית לפני חג הפסח, ומאז החלה חקירת המשטרה.

עו"ד חיים בלייכר מארגון "חננו", טוען כי בזירה היו עוד שני פלסטינים שטרם נחקרו.

בריאיון לאולפן ynet אמר עו"ד בלייכר: "זה סיפור מזעזע, גם כשאני שמעתי אותו הייתי בשוק. לדבריו, "זה קרה ככל הנראה אחרי הלימודים, אבל אני לא יכול להיכנס לפרטים. הוא עבד בבית ספר שהיא למדה בו, היה בעל סמכות, הביא לה סוכריות והטריד אותה. יום אחד הוא החליט לחטוף אותה לדירה באותו יישוב באזור של הבית ספר, ושם מחכים חברים שלו שפשוט מסייעים לו לבצע את המעשה הזה".

"כשנכנסתי לפרטים, התברר לי שיחד עם החלאה הזה עומדים מבוגרים ועוזרים לו לבצע את המעשה, ומשפילים את הילדה. זה דבר שצריך ממש לגרום לרעידת אדמה", טוען עו"ד בלייכר. "

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חילול כבודה של בת ישראל - להוציא להורג את 3 הפושעים

    אם היו אלה "נערי הגבעות" השב"כ והמשטרה כבר היו מגיעים אליהם אבל פה מדובר במוסלמים מבוגרים , שישרפו חיים, למה לא עוצרים אותם מחכים לעוד פיגוע מהסוג הזה ? האם חילול כבודה של בת ישראל קדושה פחות מכבודה של ילדה מוסלמית טמאה ? עד מתי נסבול את המצב הזה ? נותנים פרס לעוזרי האנס ? חופש , צריך להרוג אותם ולגרש את משפחותיהם לעזה או סוריה. לשרוףאת הגופות הטמאות המסריחות ולזרוק לים את האפר כמו במקרה של אייכמן.

    יהודיה |
    הגב
  2. הפגננות פעילי להב"ה

    צריך להפגין מול הכפר המסריח והמצחין ולהיכנס לכפר אבל צריכים כולם להתאחד ושיבואו עוד ועוד אנשים , ולהראות להם לכפריים האנסים ,הרוצחים, הגזלנים הגנבים והשקרנים למי שייכת האדמה שעליה הם יושבים ומטמאים אותה יום יום שעה שעה, צריך לגרש את כל תושבי הכפר ולהרוס אותו עד היסוד. הגיע הזמן שהממשלה תראה למוסלמים הנ"ל מי בעל הבית ולמי שייכות האדמות.

    יהודיה |
    הגב