פפראצ'י היום: הטייקון החרדי התגלה כדלפון

בקליינע יומי: הזמרים שנלחמים על מטה לחמם, והדלק שאזל

נגיף הקורונה פגע באופן אנוש בכלכלה הישראלית, ובמיוחד, עובדי תעשיית המוזיקה החסידית שנלחמים בכל יום, יחד עם כל עם ישראל על מטה לחמם. בדיון בין אנשי תעשיית המוזיקה ביכו מספר מוזיקאים על מצבם הכלכלי וטיכסו יחד עיצה כיצד לסייע לזמרים שעד לפני פרוץ הנגיף גרפו הון רב ובילו חודשים רבים במלונות פאר ברחבי העולם.

ל'בקליינע' נודע כי למרות המצב הכלכלי החמור, יש כאלו אומנים המתגוררים מעבר לים, שדווקא מצבם הכלכלי שפר עליהם, והטלפון שברשותם לא מפסיק לצלצל, ואיתם הספרות בחשבון העו"ש. בקליינע מציע לאותם זמרים לסייע למוזיקאים ש'חתכו' מחירים – וכעת זקוקים לעזרתם.

ואפרופו כסף, בקליינע בדיוק נזכר בסיפור טרי על טייקון חרדי המתגורר באחת הוילות המפוארות אי שם, שהיה רגיל לנסוע לחו"ל מידי חודש ולהוציא ת'עיניים לכל מכריו, אלא שיום אחד הגיעה מעטפה ובה פירוט הוצאות האשראי של אותו גביר ל..תיבת הדואר של השכן. ובכן, השכן הסקרן, לא היסס לרגע ופתח את המעטפה, וגילה כי הגביר מחלק את הטיסות היוקרתיות ל-36 תשלומים בכרטיס האשראי. צו איסור פרסום הוטל על פרטי המינוס בחשבון.

רשת דומינוס פיצה הבינלאומית הפתיעה השבוע כאשר פתחה את "דומינוס למהדרין". שני הסניפים הראשונים נפתחו בפתח תקווה.

אנשי הרשת הפגיזו השבוע את עובדי רדיו 'קול ברמה' ועוד מספר אתרים חרדים במגשי פיצות ענקים ועסיסיים. בקליינע אמנם לא נכח במעמד נגיסת הפיצות, אבל יודעי דבר יודעים לספר כי העובדים לא השאירו אפילו פירור אחד לרפואה.

איש יחסי הציבור קובי סלע, הוא זה שנבחר להוביל את הבשורה הכשרותית במגזר. כאמור, במהלך השבוע הגיעו אנשי דומינו'ס אל מערכות התקשרות במרכב והפתיעו את העובדים בצ'יזי קראסט מהבילה והפתעות טעימות נוספות.

ל'בקליינע' נודע כי במהלך השבוע צפויים אנשי הרשת להפגיז עוד מערכות תקשורת. אז, אתם שם, תכינו את הכרס.

משפחת 'קול ברמה' חגגה היום יום הולדת -45 לשר השמחה ר' עמי מימון, שהחלים בקיץ האחרון מנגיף הקורונה.

אושיית הרשת אורית שהם ראב״ד חגגה השבוע את שמחת האירוסים של הבת אביטל עם הבחור החשוב משה באגד. בקליינע מאחל מזל טוב למשפחת האינסטגרם.

העיתונאי מנחם קולדצקי (שהתראיין השבוע לכל כלי התקשורת בעניין החיסונים), יצא להתרענן אמש בצומת שילת, אלא שלפתע אזל הדלק, והמנוע שבק חיים, בצר לו, הוא נאלץ ללכת רגלית יחד עם רעייתו במשך קילומטר עד לתחנת הדלק, בדרך עצרה ניידת משטרה את בני הזוג ודרשה מהם לעטות מסיכות, קולדצקי הבהיר לשוטר כי הוא באמצע הליכה ולא חייב כלל בעטיית מסיכה, אך השוטר שכנראה אינו בקי בהלכות הקורונה – התעקש. כעבור שעה קלה חזר העיתונאי עם בקבוקי דלק והשקה את הרכב הצמא.

שבת שלום!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *