פפראצי יומי: השבאבניקים סגרו ווארט

האינסטה של הרבנים

בקליינע שהיה ערוך לקראת ההכנות האחרונות לשבת, נדהם לשמוע כי בדיוק לפני הצפצוף נזכר ראש הממשלה לחסל את אבי תכנית האיראנית – שמפאת חוסר מקום לא נוכל לשרבב את שמו במדור. בקליינע שכבר זיהה למרחוק ביום שלישי את ההכנות הקדחתניות לחיסול הוירטואזי, הזהיר את הרעייה המסורה מפני הלחץ של הרגע האחרון – ודחק בה להקדים את הקניות לשבת תוך הוספת מטעמים וקינוחים רבים. כמה דקות לאחר כניסת השבת, בקליינע יכל היה רק לספר ברמז למתפללים שהתאספו סביבו אודות פרטי המבצע החשאי בבלאק פריידי. אחד המתאספים כבר הביא את ההכחשה הישראלית שגרסה כי כל הישראלים היו בכלל בקניונים או בדובאי.

בקליינע שעוקב בדאגה רבה אחר עליית אחוזי התחלואה במגזר הערבי, בטוח כי לו היה להם איזה ישמעאל פריי, הכל היה נפתר מזמן.

ונפתח בכבוד אכסנייה, השבבאניקים לייזר פלרמן (כספי, בקליינע כבר מבולבל לגמרי) מאיר, וגדליה השתתפו הערב בשמחת הווארט לאחד מבני החבורה, המיקום: מלון תל אביבי ידוע שמארח בחורי ישיבות ובנות סמינרים. הצילומים לסט הולכים ומגיעים לשלבים המכריעים, ונראה כי אחד הבחורים מקים בית נאמן בישראל על אדני התורה והיראה.

הצלם שלומי כהן חגג בסוף השבוע האחרון יום הולדת (24), ולרגל השמחה הגדולה ערכה לו רעייתו הטריה הפתעה בדמות סוף שבוע בצימר יוקרתי באחד המושבים בצפון הארץ. הצלם שהוריד קרוב ל-10 קילו העניק לבקליינע השראה לא שגרתית, ובקליינע כבר ספר מעל 7.500 פסיעות ליום ראשון, והשיל קרוב לחצי קילו בלי שום טיפת ארבלייאף. חמשת קוראי היקרים מוזמנים לעקוב אחר המשך הדיאטה.

במהלך היום נערכה שמחת יום הולדת לכתב הפוליטי המוכשר ארי קלמן, בקליינע מאחל לארי היקר שבקרוב יעלה לסטורי תמונות עם הרעייה. בנתיים נסתפק בתמונה צנועה עם רפי פרלשטיין ויחיאל אברהם.

בקליינע מברך בברכת מזל טוב את אחד העיתונאים שמצפה לבן או בת בקרוב.

הסופר יצחק פלדמן ממשיך להטריל את הרשת עם סיסמאות בחירות לרגל הוצאת ספר הביכורים החדש, שכל הברנז'ה כבר מחכה לקרוא. הנה כמה מהם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *