פרוטקציה? הנהג של ראש הממשלה דוד של נעמה יששכר

לנעמה יששכר, הישראלית הכלואה ברוסיה, יש קשר לראש הממשלה. על פי מידע שפרסם בן כספית, דודה של נעמה, אשר יששכר, עובד לאורך שני עשורים כאחד מנהגיו של ראש הממשלה

לנעמה יששכר, הישראלית הכלואה ברוסיה, יש קשר לראש הממשלה. על פי מידע שפרסם בן כספית, דודה של נעמה, אשר יששכר, עובד לאורך שני עשורים כאחד מנהגיו של ראש הממשלה. כספית אמר את הדברים בפתח תוכניתו ב־103fm, ואמר: "חשוב שהציבור ידע את זה". יש לציין כי ראש הממשלה הסכים בתמורה לשחרור יששכר להעביר את חצר אלכסנדר בירושלים לידי הרוסים. השרה שקד טענה לפני כחודש כי יש עשרות ישראלים הכלואים בעולם ואיש לא מטפל בהם.

כספית הדגיש כי "כולנו רוצים שהיא תחזור הביתה בשלום אך יש איזשהו פרט שהציבור אינו יודע ואנחנו גילינו אותו היום". לדברי העיתונאי הבכיר, "יש קרבה מעניינת בין נעמה יששכר ללשכת ראש הממשלה. מתן יששכר, אבא של נעמה, הוא אחיו של הנהג של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לנהג קוראים אשר יששכר והוא כבר 20 שנה משמש כאחד משלושת הנהגים של ראש הממשלה".

בן כספית סייג את דבריו ואמר – אין לי בדל של חשד שזה המניע של נתניהו. אני חושב שהוא מתאמץ כל כך להחזירה בגלל הבחירות. אנחנו לא מנסים לרמוז לשחיתויות או הטיות – אלא מדובר בפרט מידע שהציבור צריך לדעת על האירוע".

לדברי כספית, בלשכת ראש הממשלה לא מגיבים לידיעה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *