פרוש בראיון ל'אקטואליק': "יהדות התורה פונה לאשכנזים ולספרדים בכל אזורי הארץ"

האם אתם פונים גם למזרחיים? נשאל פרוש על ידי 'אקטואליק', וענה: "אנחנו פונים לכולם". בראיון וידאו מיוחד מתייחס סגן שר החינוך מאיר פרוש כשבועיים לפני הבחירות, ל"חרדים העובדים", הביקורת נגד קמפיין יהדות התורה וגם לטענות ל"גניבת" מצביעים

16 ימים לפני הבחירות לכנסת, העניק יו"ר סיעת שלומי אמונים וסגן שר החינוך מאיר פרוש ראיון מיוחד לאתר 'אקטואליק', בו הוא התייחס לסוגיות הבוערות שחשובות לציבור החרדי בבחירות הקרובות לכנסת.

מאיר פרוש פרס בפני צופי 'אקטואליק' את משנתו הסדורה בעניין החשיבות הרבה להצביע עבור מפלגת 'יהדות התורה', דווקא במערכה הזו ואמר: "יש הבדל עצום בין הבחירות המוניציפאליות לבין אלה של הכנסת. כעת הבחירות הן על גורל עולם התורה, לא על הדברים הגשמיים, ולכן אני בטוח שכולם יצאו להצביע".

בנוגע לבריחת המצביעים החרדים למפלגות החילוניות אמר מאיר פרוש: "החרדים שמצביעים למפלגות אחרות, צריכים להבין שהפעם ההצבעה היא קריטית עבור עולם התורה, ולכן חייבים את הקולות שלהם למען היהדות החרדית". פרוש טען כי "כשאותו חרדי 'עובד' או 'מודרני' נתקל בבעיה מול הרשויות, במוסדות הבריאות, החינוך או בענייני גיוס, היחידים שעוזרים לו אלו אנחנו ולא המפלגות האחרות להן הוא הצביע. לכן חשוב שהפעם נקבל את הקולות הללו שחלילה גנץ ולפיד לא יצליחו להטיל את גזרותיהם על עולם התורה".

לסיום, מה דעתך על הביקורת המושמעת כלפי הקמפיין של יהדות התורה שפונה גם לפריפריה ולמזרחים?

"בבחירות יהדות התורה פונה לכולם – כל קהל פוטנציאלי שיכול להצביע לה, והיא לא מבדילה בין אם הוא ספרדי או אשכנזי".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *