פרחי ירושלים מקדישים לטראמפ – סופר טראמפ

שיר הלל מעיר ציון: להקת הילדים פרחי ירושלים – בהקדשה לנשיא סופר טראמפ

הלהקה שכבשה את המדינה והפכה להיות חלק מפס הקול הישראלי, בעלת הוותק הגדול ביותר (45 שנים), מעל 700 שירים ועשרות אלפי מופעים ברחבי הארץ והעולם, חלקם בשיתוף עם גדולי הזמרים, ממשיכה הלהקה להפתיע בכל פעם מחדש עם ביצועים ושירים שמרגשים את הגלובוס.

הפעם זהו תורו של נשיא ארה"ב הנכבד מר דונאלד טראמפ, אהוב היהודים, לקבל אהבה מהילדים בישראל.

את המילים והלחן לשיר כתב חנן אביטל מנהל הלהקה מאז הוקמה, בהשראת הימים הטובים שעוברים על עם ישראל ברחבי הארץ והעולם בזכות תמיכתו הנרחבת של הנשיא בישראל, מול האו"ם, מול גופי הטרור ומול מדינות ערב.

במהלך השבוע שעבר דלף השיר לרשת היוטיוב ועורר הדים רבים. הנייד האישי של חנן אביטל לא חדל מלקבל שיחות מישראל וארה"ב שהתרגשו לשמוע את הילדים שרים את המילים המיוחדות על הנשיא. חנן כבר התראיין לרשת ה B.B.C ולגופי תקשורת נוספים בארה"ב דרך עיתונאים יהודים.

כעת, השיר יוצא רשמית ומלווה בקליפ המתעד את הלהקה ואת הנשיא, עם מילים בעברית ובאנגלית.

מקורב לנשיא טראמפ כבר דאג להעביר את השיר לבית הלבן ולא מן הנמנע שבימים הקרובים נראה בחשבון הטוויטר הפופלרי של סופר טראמפ את הקישור לשיר מהיוטיוב.

ביום רביעי, 3.7 יופיעו להקת הילדים פרחי ירושלים, עם השיר 'סופר טראמפ' במעמד גזירת הסרט של כיכר 'טראמפ' בפתח תקווה, במעמד ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שגריר ארה"ב דויד פרידמן (שכבר החמיא לשיר), ראש העיר מר רמי גרינברג ומכובדים נוספים

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *