פרסום בפייסבוק – האם זהו המפתח להצלחת העסק?

החיפוש אחר הגביע הקדוש, שאם רק נפצח אותו נוכל לקחת בקלות את העסק לגבהים חדשים, הוא סיפור אנושי ישן נושן, אלא שבדרך כלל המציאות אינה עובדת בצורה הזאת. האם פייסבוק הוא הוא הגביע הקדוש של עולם הפרסום?

קשה להצביע על ערוץ או שיטת פרסום אחת, שיכולים להוות את המפתח להצלחת העסק. למעשה המפתח הוא דווקא בנקיטת גישה רחבה של פעילות במגוון רחב של ערוצים במקביל, יצירת נוכחות רחבה אונליין ועבודה על פי עקרונות מקצועיים בליווי משרד פרסום. יחד עם זאת, פרסום בפייסבוק הוא בהחלט ערוץ אטרקטיבי וחשוב שכדאי לתחזק על בסיס קבוע.

פרסום בפייסבוק – לא הגביע הקדוש, אבל גביע חשוב

משרד פרסום ufirst – משרד פרסום בולט בשיווק באינטרנט והוביל לאורך השנים מאות עסקים להצלחה מוכחת, מציע שורה של שירותי פרסום בערוצי האונליין השונים, אך גם מנכ"ל המשרד דוד קרויזר, מודה שפייסבוק הוא אחד מערוצי הפרסום החשובים בעידן החדש. לרשת החברתית של פייסבוק ישנם מספר יתרונות מובהקים על ערוצי פרסום אחרים, ובראשם היכולת להתאים את המסר לסגמנטים השונים בקהל היעד. את המידע שאוספת עלינו פייסבוק באמצעות פעילותנו היומיומית ברשת, היא מתרגמת לפרופילים ופרסונות שיווקיות, שאותן אנו יכולים, כמפרסמים, להפנות בצורה מותאמת אישית לכל אחד מפלחי קהל היעד שלנו.

יחד עם זאת, אחת הטעויות המרכזיות שמבצעים עסקים רבים בעולם הפייסבוק היא הטעות של שימוש בדף פייסבוק כערוץ פרסום בלעדי, לכאורה חינמי. בפועל, נתוני השיתוף של הרשת החברתית מספרים סיפור שונה לחלוטין, ובו אנו נוטים שלא לשתף פוסטים שיווקיים, בעיקר מכיוון שאנו לא מוצאים בהם עניין ורלוונטיות מספיקים לחיי היומיום שלנו, באופן שיצדיק שיתוף.

בכפוף להבנה כי מרכיב מפתח בכל מהלך פרסום הוא היקף החשיפה לה אתם זוכים, קשה לבסס פעילות פרסום אפקטיבית ובעלת אימפקט, על פעילות דף חינמית לחלוטין. אם אתם רוצים למצות את פוטנציאל הפרסום שמעמידה לרשותכם הרשת החברתית של פייסבוק, פרסום בפייסבוק באמצעות מודעות ממומנות היא חובה בלתי נמנעת מבחינתכם.

עבודה עם משרד פרסום – מקסימום אימפקט, מינימום תקלות

עבודה בסיוע ובהנחיה של משרד פרסום גדול ומתמחה כמו ufirst, תאפשר לכם ליצור חשיפה שהיא לא רק רחבה, אלא גם חכמה. עם צוות של מומחי פייסבוק שמכירים את כל הביטס אנד בייטס של הרשת, שיודעים לבחון את האפקטיביות של כל מודעה ולמקסם את האימפקט שלה, פרסום בפייסבוק הוא אולי לא המפתח שלכם להצלחה, אבל הוא בהחלט מנוע חשוב ואפקטיבי לקידום העסק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.