פרסום ראשון: ב'יהדות התורה' תומכים בעוזר החרדי של ליברמן

בכיר ביהדות התורה נגד הדוברים "ההתנהלות של דוברי יהדות התורה שתידרכו נגד אבי אבוחצירא היא כפיות טובה שאין כדוגמתא, בכדי להביך את ליברמן הלכו על הראש של העוזר החרדי, שלא הפסיק לעזור לציבור החרדי"

תחקיר הפטורים של עיתון הארץ על שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, ממשיך לעורר הדים בתקשורת הישראלית, וחברי כנסת רבים מימין ומשמאל תקפו אותו על כך.

בצד של הנציגים החרדים המצב שונה, במפלגת שס התייחסו לנושא הזה בראיונות במהלך היום, לעומת חברי הכנסת של יהדות התורה שנמנעו ככל האפשר מעיסוק בעוזרו החרדי של ליברמן, זאת למעט ח"כ אחד שהתראיין על כך מאז פורסם התחקיר.

בכיר במפלגת 'יהדות התורה' מספר לנו היום כי חברי הכנסת היו נגד העברת החומר לתקשורת, שכן לדבריו העוזר החרדי לשעבר של ליברמן במשרד הביטחון היה הסנונית היחידה במשרד כולו שסייע ועזר לחרדים.

"אותו עוזר מדובר היה איש מיוחד שדאג לצרכי בחורי הישיבות ללא הרף וללא מחוייבות כלל, הוא עשה זאת מרצונו הטוב ודאג לעולם הישיבות באופן יומיומי, הכל כמובן בגדר המותר" אמר לנו בכיר במפלגה.

‏באופן מפתיע הבכיר ששוחח איתנו מאשים את דוברי המפלגה שלו בחשיפת החומר לעיתונאים וטוען "ההתנהלות של דוברי יהדות התורה שתידרכו נגד אבי אבוחצירא היא כפיות טובה שאין כדוגמתא, בכדי להביך את ליברמן הלכו על הראש של העוזר החרדי, שלא הפסיק לעזור לציבור החרדי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ומאידך? איך יהדות התורה לא יצאה נגד עוזרו "החרדי" של ליברמן

    כשליברמן תקף וביזה את כל החרדים והעוזר לא צייץ ולא טרק את הדלת ועזב את ליברמן?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב