במפלגות החרדיות טוענים – נתניהו הבטיח לנו שיש שני חברי כנסת שעורקים

בכיר במפלגות החרדיות חושף בשיחה עם 'אקטואליק': "נתניהו התחייב שתהיה חתימה רק אם יש ח"כים שיערקו, ומסתבר שיש שניים כאלה. אנחנו עדיין לא יודעים מאיזה מפלגה, נתניהו לא אמר לנו"

פרסום ראשון: במפלגות החרדיות טוענים – נתניהו הבטיח לנו שיש שני חברי כנסת שעורקים ממפלגת אופוזיצה בכדי להרכיב ממשלה.

בכיר במפלגות החרדיות אמר בשיחה עם אקטואליק: "נתניהו התחייב שתהיה חתימה רק אם יש ח"כים שיערקו, ומסתבר שיש שניים כאלה, אנחנו עדיין לא יודעים מאיזה מפלגה, נתניהו לא אמר לנו".

יו"ר העבודה ח"כ אבי גבאי דחה מוקדם יותר את ההצעה של ראש הממשלה, לצרף את העבודה תמורת שורה של תיקים, בהודעה שמסר גבאי נאמר כי במהלך החודש האחרון מפלגת העבודה קיבלה מספר הצעות להשתלב בממשלה.

גבאי הוסיף כי ההצעה האחרונה מאמש כללה התחייבות לחבילת צעדים לשמירה על הדמוקרטיה, לרבות ביטול חקיקת פסקת ההתגברות, החסינות, חוקים פרסונלים ועוד.
חברי הסיעה דנו בהצעה והחלטנו שלא לקבל את ההצעה. עמדתנו נותרה שאין מקום לבחירות נוספות ועל הנשיא לתת את המנדט להרכבת הממשלה לחבר הכנסת בני גנץ.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א הורה לפני דקות אחדות לשליח של ח"כ משה גפני ללכת לבחירות ובעזרת השם לרשע ליברמן תהיה מפלה גדולה..

    מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א הורה לפני דקות אחדות לשליח של ח"כ משה גפני ללכת לבחירות ובעזרת השם לרשע ליברמן תהיה מפלה גדולה..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב