פרסום ראשון: דגל ושס מתקוטטים על הפריפריה

בשס לא נותרים אדישים לנוכח כוונת דגל להביא את מרן שר התורה לפריפריה ותוקפים את דגל

 

הבחירות לכנסת מצליחות פעם אחר פעם לגרום למתיחות בין המפלגות החרדיות, ואחרי אין ספור חיכוכים במהלך הבחירות לרשויות המקומיות, הגיעו הבחירות לכנסת שם הקשרים בין דרעי לגפני עלו על שרטון.

כזכור, בבחירות הקודמות החליטו בדגל התורה לרדת לפריפריה, ולערוך כנסי בחירות ראוותניות בהשתתפות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ואכן התקיימו אירועים המוניים כאלה בטבריה, באר שבע ועוד.

המהלך גרם לזעם בשס שכן בערים כאלו המפלגה הספרדית שולטת. אך האם המפלגות למדו מההתנהלות הקודמת, כנראה שהתשובה היא לא, שכן בדגל התורה אהבו את אופי האירועים וכעת הם בודקים אופציה לקיים אותם שוב.

בשס לא נותרים אדישים ומתכננים לעשות אירועי סליחות גדולים בערי הפריפריה, ובימים אלה כבר מתחילים להוציא לפועל את התכניות, אך בד בבד תוקפים בחריפות את דגל התורה.

בכיר במפלגת שס שאמון על תכנון ערבי הסליחות הגדולים טען בשיחה איתנו "הפעם אנחנו לא ממליצים לדגל התורה לרדת לפריפריה, כמו שהם עושים פעם אחת לפני בחירות ושוכחים מהם במהלך השנה כולה. הפעם אנחנו נהיה שם עם כל הכח, וכמו באירועי משרד הפריפריה שעשה דרעי, לא נפקיר את השטח לטובת הליטאים".

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הארורים דרעי וליברמן נבלות שאין כדוגמתם הם עושים הצגה גדולה למשוך כמה שיותר קולות למפלגותיהם אחרי הבחירות ימשיכו לעבוד על הציבור על חשבון קדשי ישראל לדרעי החרדי אלק ממש לא אכפת להתפלל שהקב''ה ישמיד אותם. שניהם השטן בעצמו

    הארורים דרעי וליברמן נבלות שאין כדוגמתם
    הם עושים הצגה גדולה למשוך כמה שיותר קולות למפלגותיהם
    אחרי הבחירות ימשיכו לעבוד על הציבור על חשבון קדשי ישראל לדרעי החרדי אלק ממש לא אכפת
    להתפלל שהקב"ה ישמיד אותם. שניהם השטן בעצמו

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. הגזעניים הללו עדיין בשנות ה60 בקשר לציבור הספרדי

    החצופים הללו מוסיפים פשע כאשר גוררים את הרב קניבסקי שבשבילו זה סבל רב בגילו

    בני |
    הגב