פרסום ראשון: הגזירה החדשה שמדאיגה את המפלגות החרדיות

אמש (ראשון) בשעת צהריים מאוחרת היו אמורים ראשי יהדות התורה להיפגש עם ראש הממשלה על מנת לנסות ולסגור את עניין תקציב הישיבות, אך הפגישה בוטלה בעקבות חשש מרעש תקשורתי סביב הנושא. כל הפרטים בפרסום ראשון

כבר מספר ימים שבמפלגות החרדיות מנסים לשכנע את משרד האוצר שלא לקצץ בתקציב התמיכות של המוסדות החרדים, או לחלופין להוסיף תקציב חד פעמי של כמה עשרות מיליוני שקלים שיחפה על הקיצוץ הרוחבי במשרד החינוך.

אמש (ראשון) בשעת צהריים מאוחרת היו אמורים ראשי יהדות התורה להיפגש עם ראש הממשלה על מנת לנסות ולסגור את עניין תקציב הישיבות, אך הפגישה בוטלה בעקבות חשש מרעש תקשורתי סביב הנושא.

בלשכת נתניהו ביקשו מראשי המפלגות החרדיות "להוריד פרופיל" סביב העניין ולא להתייחס אליו במהלך ראיונות, אך במפלגת יהדות התורה טוענים "שככל הנראה התקבלה החלטה שתקציב הישיבות יקוצץ".

במפלגה טוענים עוד כי "עדיין לא נאמר לנו מפורשות, אבל הבנו שנתניהו לא לוקח סיכונים ומעדיף לא לשחרר כסף נוסף לתקציב התמיכות, כיוון שדבר כזה עלול ליצור רצף בקשות של שאר משרדי הממשלה, וכן הנראות כלפי חוץ אינה טובה, אנחנו עדיין מנסים לשכנע, אך כנראה ההחלטה סופית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *