פרסום ראשון: הסירוב של כחול לבן שגרם לבקשת ההתפטרות של ח"כ חסיד | אקטואליק

לפני זמן קצר יצא ח"כ אליהו חסיד מחדרו של האדמו"ר מגור, לאחר שקיבל את ברכת הדרך להתפטר מהכנסת ולזור לעיסוקיו הפרטיים, זאת על מנת לעצור את התדרדרות היחסים בין אגודת ישראל לדגל התורה, ולהחזיר את האיזון בין המפלגות. כל הפרטים

לפני זמן קצר יצא ח"כ אליהו חסיד מחדרו של האדמו"ר מגור, לאחר שקיבל את ברכת הדרך להתפטר מהכנסת ולזור לעיסוקיו הפרטיים, זאת על מנת לעצור את התדרדרות היחסים בין אגודת ישראל לדגל התורה, ולהחזיר את האיזון בין המפלגות.

כזכור, לפני כחודש התפטר ליצמן מתפקיד שר השיכון בממשלה, מה שגרם לחזרה אוטומטית שלו לכנסת ולהתפטרותו של ח"כ אליהו ברוכי מהכנסת. בדגל התורה חיפשו פיתרון אך לשווא, והאיזון בין המפלגות (חצי חצי) כפי שסוכם טרם הבחירות הופר.

בהנהלת אגודת ישראל ביקשו מדגל התורה להמתין אחרי החגים על מנת שליצמן יחזור לתפקיד סגן שר בממשלה מה שיאפשר לו להתפטר במסגרת הנורבגי ולהכניס שוב לכנסת את ח"כ ברוכי, אלא שדבר כזה יתאפשר רק במידה וכחול לבן תוותר על תפקיד סגן שר מהמכסה שלה, כיוון שגוש הימין ניצל את כל תפקידיו, ואילו לכחול לבן נותרו תפקידי סגן שר שלא נוצלו.

אך למרות בקשתו של ליצמן, בכחול לבן סירבו לתת את הסגן שלהם למפלגה החסידית, בעיקר נוכח המחלוקות הרבות עם הליכוד שעלולים לפרק את הממשלה בכל רגע נתון. דבר שגנז את האפשרות להחזיר את ח"כ ברוכי וגרם בסופו של דבר לח"כ אליהו חסיד להתפטר מהכנסת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *