פרשת בת השבע: שני פלסטינים נעצרו

שני פלסטינים נעצרו היום (שלישי) בחשד כי הם מעורבים בפרשת הילדה בת ה-7 באזור מודיעין עילית. השניים עוכבו בחשד למעורבות כלשהי בפרשה אך למשטרה ברור שאף אחד מהם לא פגע בילדה.

שני פלסטינים נעצרו היום (שלישי) בחשד כי הם מעורבים בפרשת הילדה בת ה-7 באזור מודיעין עילית.

על פי הדיווח בחדשות 12, מוקדם לקבוע אם יש תפנית בחקירה. שני החשודים שנעצרו מתגוררים בכפר סמוך ליישוב בבנימין שבו מתגוררת הילדה.

השניים עוכבו בחשד למעורבות כלשהי בפרשה אך למשטרה ברור שאף אחד מהם לא פגע בילדה. הם נחקרים כעת בחשד למעורבות אבל ייתכן שבתום חקירתם ישוחררו.

שעות לאחר ששוחרר לביתו בכפר דיר קדיס ליד מודיעין עילית, מחמוד קטוסה, העניק ראיון ל"חמש עם רפי רשף" והאשים את המשטרה בכך שעצרה אותו לשווא.

קטוסה סיפק הסבר לכך שנמצא דובר שקר בבדיקת הפוליגרף. "עשו את הפוליגרף בצורה מוטעית ובעברית בלבד", אמר.

"לא הראו לי תמונה של הילדה ואני לא מכיר אותה", אמר קטוסה. "לא יודע מי זאת ועל מה מדובר בכלל, אני חף מפשע".

"האמנתי במיליון אחוז שאני חף מפשע", טען קטוסה. "אני מזדהה עם המשפחה ואין לי שום דבר נגדם אבל הם הגיעו לאדם הלא נכון וצריך למצוא את מי שעשה את זה".

"מהדקה הראשונה שלקחו אותי לחקירה שאלו אם אני רוצה עורך דין ולא רציתי כי חשבתי שלא צריך", סיפר קטוסה לרפי רשף. "הלחיצו אותי בחקירה, הייתי קרוב לחודשיים במצב שאני לא מכיר את עצמי".

קטוסה שעובד במודיעין עילית כשבע שנים אמר כי רבים מתושבי העיר החרדית חברים שלו: "זאת תלונה ראשונה שקיבלתי ואני עובד באזור קרוב לשבע שנים, יש לי הרבה חברים שם ואלפי אנשים מכירים אותי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני רוצה לציין סיפור שקראתי על ....

    אני רוצה לציין סיפור שקראתי על הגאון הגדול רבי משה שמואל שפירא זצ"ל מבאר יעקב.
    היה בחור בישיבה שעשה מעשה שלא יעשה (לא כתוב מה) והמשגיח אמר לו שאינו יכול לישון בישיבה.
    לא היה אז תחבורה סדירה כמו היום, והבחור לא היה לו איפה לישון.
    ב2 בלילה הוא דפק אצל הגרמ"ש בדלת, הראש ישיבה שאל אותו למה אתה לא יושן? ענה לו הבחור עשיתי כך וכך והמשגיח זרק אותי ואין לי איפה לישון.
    אמר לו הגרמ"ש בא נלך. איפה? באמצע הלילה? הוא לבש את המעיל והולך עם הבחור לבית המשגיח. ואמר לבחור תדפוק בדלת. המשגיח התעורר ושאל מי שם, אמר לו הגרמ"ש תמשיך לדפוק. עד שהמשגיח קם עם הפיזמה ופתח את הדלת, הוא השתומם לראות את הבחור עם הראש ישיבה.

    הן נכנסו והראש ישיבה אמר למשגיח: זרקת אותו מהישיבה? אמר כן. למה? בגלל שעשה כך וכך, ואינו יכול להיות בישיבה. אמר לו הגרמ"ש, נכון. הוא לא יכול להיות בישיבה. אבל אין לו איפה לישון. אמר המשגיח, ומה אני יכול לעשות? ענה לו, אי אפשר לעשות כלום. הבחור לא יכול להיות בישיבה. המשגיח לא הבין, אמר לו הגרמ"ש, אבל תסביר לי איך אתה יכולת ללבוש פיג'מה וללכת לישון, כשאתה יודע שהבחור אין לו איפה לישון? אמר המשגיח, ומה אני יכול לעשות? אמר לו הגרמ"ש, נכון שאין מה לעשות, אבל איך אתה יכול לישון? סוף דבר, הבחור הבטיח שלא יעשה את זה עוד, ביקש סליחה וחזר לישיבה.
    זו דרכה של תורה.
    השאלה הזועקת: אבל איך אתה יכול לישון? זה אין לנו היום לצערנו.
    בשורות טובות, ולחזור בתשובה על רצח של בחורי חמד.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב