פתח תקווה: חשש מהתפרצות קורונה גדולה ב'בית יעקב'

חשש מהתפרצות קורונה בבית הספר בית יעקב בפתח תקווה. מורה שמלמדת בכמה קפסולות בכיתות שונות במקביל התגלתה כחולה. כן נמצאה תלמידה מאחת הכיתות שמאומתת לקורונה. כל הכיתות נשלחו לבידוד

בשל החשש מהתפרצות של נגיף הקורונה בבית הספר 'בית יעקב' בשכונת 'גני הדר', ומתוך חשש ממשי מפני קריסת מתווה הקפסולה בבית ספר זה, התקבלה ההחלטה בשיתוף כלל הגורמים המקצועיים לסגור את שערי בית הספר עד לביצוע בדיקות קורונה של כל תלמידות וצוות המוסד, וזאת מחשש לשלומן של התלמידות, המורות ומשפחותיהן, ומתוך רצון לקטוע את שרשראות ההדבקה במהירות וביעילות.

בבית הספר שברחוב מנחת שלמה 1 בעיר, התגלתה מורה שמלמדת בכמה קפסולות בכיתות שונות במקביל, וכן נמצאה תלמידה מאחת הכיתות שמאומתת לקורונה. המורה לימדה בבית הספר בפעם האחרונה ב 16/11 והתלמידה שהתה בבית הספר בפעם האחרונה ב- 15/11.

על פי תקנות משרד הבריאות, כל הקפסולות הבאות חייבות בבידוד: קפסולה א' של התלמידה, עד ה-29/11. קפסולות א׳ וקפסולה ב׳ מכיתה ב-3 וקפסולה ב׳ מכיתה ד-2 ייכנסו לבידוד עד ה 30/11.

מרשימת הבידוד הארוכה ומניסיון העבר העגום במקרים אלו, עלה חשש ממשי להתפשטות הנגיף בקרב התלמידות וצוות בית הספר למרות הקפסולות הקיימות. בשל כך, ומתוך רצון לקטוע במהירות את שרשרת ההדבקה, התקבלה ההחלטה ע"י כלל גורמי המקצוע לסגור את בית הספר עד לביצוע בדיקות קורונה לכלל התלמידות וצוות בית הספר.

כמו"כ, אחים ואחיות של הנכנסים לבידוד רשאים לחזור למוסדות החינוך רק אחרי ביצוע בדיקת קורונה של האח/ות המבודד/ת וקבלת תשובה שלילית. וכן לאחר מילוי טופס הצהרה ייעודי – "בידוד הנחשף כנדרש בהנחיות", ומסירת הטופס ותשובת בדיקה שלילית למוסד החינוכי (הטופס מופיע באתר העירוני).

יצויין, כי קדמה לבית הספר התפרצות קורונה מאסיבית בימים האחרונים במעונות יום, גם הוא בשכונת 'גני הדר'. ההתפרצות במעונות המשמשים את תושבי השכונה, יחד עם ההתפרצות בבית הספר, הביאה את גורמי המקצוע לקבל את ההחלטה לסגור את המוסד עד לבדיקה כוללת של כלל התלמידות והצוות. זאת מחשש להתפרצות כוללת בשכונת גני הדר ומתוך ניסיון לעצור את התחלואה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *