צפו בכתבה: כך תיכנן נתניהו לחסל את בנט

ערב הבחירות הקודמות תיכנן נתניהו לחסל פוליטית את נפתלי בנט שהחל ומתגלה כמטאור. דרך פגיעה באביו של יו"ר הבית היהודי, והצגת רעייתו כמי שעובדת במסעדת "שרצים": בני הזוג נתניהו פעלו לכאורה באופן שיטתי לפני הבחירות כדי לחסל פוליטית את בנט דרך אתר "וואלה". צפו בכתבה של החדשות

בתכתובות שעומדות במרכז תיק 4000 ונחשפו הערב לראשונה (שני) במהדורה המרכזית נחשף כיצד שלטו בני הזוג נתניהו על בעלי אתר וואלה שאול אלוביץ' ומנכ"ל וואלה אילן ישועה כדי לחסל פוליטית את נפתלי בנט בזמן הבחירות ב-2013.

.
ראש הממשלה רקם תכנית התוכנית הייתה לייצר סדרה ארוכה של כתבות להציג את נפתלי בנט ככלי ריק, זגזגן, רך, חסר עמוד שידרה, בוגדני ומתעתע. לתוכנית הזו לא היו קווים אדומים ובזה אחר זה הופיעו בוואלה כתבות וכותרות שליליות בעניינו של בנט, כמה מהן הוצבו בראש האתר.

הדרישות נשלחו באמצעות זאב רובינשטיין, מקורב לנתניהו, ששלח הנחיות מפורטות לאלוביץ' שהעביר אותן למנכ"ל וואלה אילן ישועה.
מקורבי נתניהו זיהו את אשתו של בנט כבטן הרכה, בגלל היותה חילונית. ונקודת חולשה מפתיעה שאותרה, החברות לכאורה בין בנט לאלדד יניב. אלוביץ' העביר תכתבות מייל מ"החבר": "החומר השני והחשוב זה הציטוט של אלדד יניב שהוא חבר של בנט, ואומר אם לא להצביע לשמאל אז להצביע לבנט.

תגובת שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, לפרסום בחדשות 12:

״כל מה שיש לי בעולם, קיבלתי מאבא שלי ג׳יימס בנט ז״ל, שהיה אדם טוב-לב ואידיאליסט, ומאמא שלי מירנה, שעזבו חיי נוחות בארה״ב ועלו לישראל מתוך ציונות.
*כל ניסיון לפגוע באבא ובמשפחתי אינו מוסרי, וחייב פשוט להיפסק.
לעצם ה״האשמה״: בתקופת הסכם אוסלו, אבא ז״ל, שהיה איש ימין גאה, כאב מאוד את מסירת חלקי ארצנו לערפאת, והשתתף בהפגנות רבות נגד המהלך.
אני מעריץ אותו על אומץ ליבו.
שאר הדברים הם שקר מוחלט.
אבא היה אוהב אדם שמעולם לא פגע באיש.

אני גאה מאוד באבא שלי ושום כתבה לא תשנה זאת״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *