צפו בפרומו של הסדרה החרדית: 'מתיר עגונות'

כאן – תאגיד השידור הישראלי משדר החל מאמש, יום רביעי, בשעה 22:30 ב-כאן 11 ובדיגיטל את פרק הפתיחה של סדרת הדרמה המסקרנת "מתיר עגונות",

כאן – תאגיד השידור הישראלי משדר החל מאמש, יום רביעי, בשעה 22:30 ב-כאן 11 ובדיגיטל את פרק הפתיחה של סדרת הדרמה המסקרנת "מתיר עגונות", שיצרו יוסי מדמוני (עורך התבריו של "שטיסל" הזכורה לטוב ובמאי הסרט "גאולה") ביחד עם תמר קיי ודוד אופק.

הסדרה בת 12 פרקים של 45 דקות ובמרכזה עומד הרב יוסף מוראד (בגילומו של השחקן אביב אלוש שעובר בעצמו תהליך של חזרה בתשובה בשנים האחרונות), שמגלם את "מתיר העגונות", רב-בלש-פסיכולוג, שתפקידו לאתר סרבני גט ולשכנע אותם לחתום על גט ולשחרר את נשותיהן העגונות מהכלא ההלכתי שהן חיות בו. כך מתוודע הצופה לסיפורים של נשים עגונות מכל קצוות החברה הישראלית, החרדית והלא חרדית.

במקביל לעלילה זו מתנהלת לה עלילה אחרת בביתו של הרב , העוסקת בחיי הנישואין שלו עם חנה לבית שפירא (אביגיל קובארי). השניים הם שידוך שנחשב חריג בחברה החרדית, שכן הוא ממוצא ספרדי והיא – אשכנזי. אביה הוא הרב אהרן שפירא (נתן דטנר), אב בית הדין, המסדר ליוסף את תפקיד חלומותיו כמתיר עגונות ברבנות. הרב יוסף מוראד מנסה במהלך הסדרה לגלות את הסוד המשפחתי בגללו הסכימה משפחת שפירא לשידוך יוצא הדופן. בינתיים, למרות האהבה השורה במעונם, השניים לא מצליחים להביא ילד לעולם למרות ניסיונותיהם הרבים, ואף שאין סיבה רפואית לכך.

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה אתר חרדי???

    הסידרה הזאת ממש לא חרדית. בושה וחרפה חוסר צניעות

    נפתלי |
    הגב
  2. ממש לא סדרה חרדית

    יש הרבה חוסר צניעות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. יפה יפה

    נשמע מאוד מסקרן. אם זה כמו שטיסל דיינו

    משתדלים להביא תכנים אמיתיים |
    הגב
  4. מעולה

    סוף סוף סדרה על חרדים בלי להתייפייף. מראים את הטוב והפחות טוב יישר כוייח

    alon |
    הגב
  5. ממש גועל נפש

    תגידו אתר אקטואליק…אתם "אתר חרדי" ?
    מעלים פרומויים של סדרות לא צנועות כלל!!!
    מאיפה זה בא לכם? אנשים חרדיים נמצאים באתר שלכם ורשומים בו כדי שתראו להם פרומויים של סדרות טומאה???!!! אזמה אם כתוב "מתיר עגונות…" או רואים חרדי עם כיפה כמו אביב ללוש.. איך אתם מעיזים בכלל לדבר עלזה באתר??? אתם יודעים בכלל מה תוכן הסידרה?? איכסהה גועל נפש! "אתר חרדי".זה לא פעם ראשונה!!! תחשבו היטב לפני שאתם מפרסמים באתר שלכם משהו… הרוב כאן חרדים שרוצים לדעת חדשות רגילות ולא טומאה.. תתביישו!!! אחרת מי צריך אתכם בכלל… יש מלא אתרים כמו וואלה , מאקו וכו… שאתם לא רחוקים מהם.
    בבקשה סננו תוכן לפני שאתם מעלים!

    מיכל |
    הגב