צפו בקליפ: 'שבת העשור' של קול ברמה באילת

עובדי קול ברמה ובני משפחותיהם התכנסו לסוף שבוע מרגש ומלא תוכן לציון חגיגות העשור לרדיו קול ברמה במלון דן פנורמה באילת. צפו בקליפ מסכם משבת חלומית

עובדי קול ברמה ובני משפחותיהם התכנסו לסוף שבוע מרגש ומלא תוכן לציון חגיגות העשור לרדיו קול ברמה במלון דן פנורמה באילת.

החגיגות לוו במשדר עשור חגיגי שנמשך ברצף החל מיום חמישי בשעות אחר הצהרים בתכניות מיוחדות בשידור חי מאולפן השידור של הרדיו שהוקם בלובי המלון עם שדרני התחנה המובילים ואורחים מיוחדים. בחדרים המתינו לעובדי הרדיו מתנות ופינוקים ומארזי שי. בטרקלין התקיימו מושבים ופאנלים בהפקת מחלקות הרדיו השונות. מחלקת האקטואליה קיימה ראיון מפתיע עם מנכל התחנה אריאל דרעי והפיקה משחק טריוויה אינטרקטיבי בנושאים אקטואלים, מחלקת החדשות הכינה משדר הומוריסטי ומהנה מהווי התחנה ומחלקת ההפקה הפתיעה את העובדים עם מתנות מבני המשפחה. המחלקת השיווק כתבה שיר מיוחד הטומן בחובו את רצון המפרסמים להשקעה בפרסום ברדיו. מחלקת התוכן סיפרה את סיפור המחלקה שגורמת לאווירת השמחה והפאן ברדיו ביצירת האווירה במהלך סעודות השבת בדרכה הייחודית. המחלקה הטכנית העמידה מיצג מרהיב ביופיו על שלל המכשירים שמאפשרים העברת שידור מהאולפן למכשירי הרדיו.

חוברת מהודרת בת 100 דפים שהופקה במיוחד לשבת הגיבוש סיפרה את סיפורו של הרדיו מזוית מבטם של העובדים והעניקה מימד אחר של שייכות למקום העבודה שהוא בית.

ההווי והאוירה המשפחתית ליוו את עובדי התחנה גם ביום שישי כשהצוות יצא לטיול ג'יפים בהרי אילת וביתר שאת במשך השבת. השירה והדברי התורה המרוממים והעונג שבת אל תוך הלילה רק העצימו את תחושת הביחד המשפחתית שמאפיינת את התחנה. גם הרבנים המשדרים במשך כל ימות השנה ומובילים ברמה את דגל הישיבה הגדולה בעולם השפיעו מטובם ומדברי תותרתם בדרשות משיבות נפש. כל מי שנכח בדרשתו של הרב בוטבול בליל שבת, לא יכול שלא להשתתף וליטול חלק בריתחא דאורייתא שאחזה בנוכחים בדיון בעיניין שומע כעונה, הרב בניזרי והרב חותה האירו את שולחן השבת בפנינים ופרפראות וזמירות השבת בנוסח כל עדות ישראל מהדהדים עד עכשיו בין קירות חדר האוכל המפואר של מלון דן פנורמה.

דומה שהנוכחים מיאנו להפרד מהשבת ולנוכח השעון הדוחק ואילוצי הזמן התקיימה הבדלה מוזיקלית בניצוחם של האחים דיקמן שבמשך כל השבת כיבדו את השם והנוכחים בגרונם ונגינתם היתה אקורד סיום מדהים לשלשת ימי הגיבוש שמציינים עשור לרדיו אך טעמם הטוב יזכר לעוד עשורים רבים.

מקומם של העובדים המצטיינים לא נפקד כשלאחר ההבדלה התקיים טקס ובו קיבלו שבעה עובדים מצטיינים תשורה נאה ויוקרתית ותעודת הוקרה על מסירותם ופועלם להצלחתו וקידומו של הרדיו. וכמו שאמר אחד המשתתפים. אם חוגגים עשור זו הדרך הנכונה. שילוב של חומר ורוח, אוירת שבת מרוממת והשקעה דקדקנית בפרטים הקטנים, המחשבה על כל עובד והדאגה לנוחיות ולשפע רוחני וגשמי עד הפרט הקטן ביותר וכמו הסלוגן שהופיע על החולצות שהודפסו במיוחד לאירוע: עשור זה פשוט עשר.

המצטיינים: נתי עטר- אקטואליה. מנדי ריזל- חדשות. ר' אשר ברדה- תוכן. איציק לוי- שיווק. ישראל כהן- הפקה. דוד טוויטו- טכני. דניאל פרץ- דיגיטל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *