צפו: ההפרדה בין נשים חרדיות לגברים

חלל עבודה בסגנון WE WORK נפתח באזור רמת גן והוא מיועד לציבור החרדי הדורש עבודה בהפרדה מגדרית. בין האזורים הנפרדים ישנם חדרי ישיבות ללא הפרדה. אבל המהלך לא עובר בלי ביקורת. כתבתו של דניאל אלעזר מתוך חדשות הערב בכאן

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לראשונה סגירת מעקה המרפסת בחצר הציון במירון בל"ג בעומר מצד הגברים שלא יוכלו לחזות לעבר הריקודים בחצר המערה, למרות שהמקום לא משמש שום מעבר, [בין כך אין אפשרות לעלות משם לגג המערה בל"ג בעומר] ואפשר לסדר בקלות פתרונות שלא יוכלו לטפס על המעקה, ולא נשקפת שום טענת "בטיחות" וכדו', אבל מדוע למנוע ממאות אנשים שיוכלו לצפות בריקודים שבחצר המערה?. האם אין כאן תרגיל הסוואה, שלא יוכלו לצלם את הנעשה מאלימות המשטרה בעזרת נשים?! כמו כן, השנה נוספה גזירה נוספת על הנשים, כאשר מאן דהו הגיע בשם המשטרה בהוראה להר' שניצר שאין לחלק השנה שום שתיה בכל מתחם הציון שמצד הנשים (כמובן מטעמי "בטיחות"...), וכל זה בנוסף על גזירת "מסלול הנחש" תוך כדי מניעה מאלפי נשים להיכנס בציון הרשב"י, והכאתן ודחיפתן בצורה ברוטאלית, ופריצת גדרי הצניעות. ומי יודע אם כל זה יעבור בשתיקה, אם לא יעתיקו עוד גזירות אלו גם בעזרת גברים, היל"ת. הבו עצה הלום.

    לראשונה סגירת מעקה המרפסת בחצר הציון במירון בל"ג בעומר מצד הגברים שלא יוכלו לחזות לעבר הריקודים בחצר המערה, למרות שהמקום לא משמש שום מעבר, [בין כך אין אפשרות לעלות משם לגג המערה בל"ג בעומר] ואפשר לסדר בקלות פתרונות שלא יוכלו לטפס על המעקה, ולא נשקפת שום טענת "בטיחות" וכדו', אבל מדוע למנוע ממאות אנשים שיוכלו לצפות בריקודים שבחצר המערה?.

    האם אין כאן תרגיל הסוואה, שלא יוכלו לצלם את הנעשה מאלימות המשטרה בעזרת נשים?!

    כמו כן, השנה נוספה גזירה נוספת על הנשים, כאשר מאן דהו הגיע בשם המשטרה בהוראה להר' שניצר שאין לחלק השנה שום שתיה בכל מתחם הציון שמצד הנשים (כמובן מטעמי "בטיחות"…), וכל זה בנוסף על גזירת "מסלול הנחש" תוך כדי מניעה מאלפי נשים להיכנס בציון הרשב"י, והכאתן ודחיפתן בצורה ברוטאלית, ופריצת גדרי הצניעות. ומי יודע אם כל זה יעבור בשתיקה, אם לא יעתיקו עוד גזירות אלו גם בעזרת גברים, היל"ת.

    הבו עצה הלום.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב